Gå til innhold

spise ostepopp med gaffel

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det vanlig??

jeg gjør det ikke,men en jeg kjenner sier at hun vet om maaaange som gjør det.....

syntes det høres sært ut jeg :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er relativt vanlig? Fingrene stinker jo etterpå, hvis man spiser med fingrene. Det beste er vel å unngå ostepopen helt, hehe... Men hvis jeg først spiser så bruker jeg fingrene ja - og vasker dem etterpå. :)

Skrevet

Jeg gjør:-))

Mulig jeg er sær, men liker ikke det belegget man får på fingrene av å spise ostepop;-)

Skrevet

Haha, hvafornoe?!

Er det for å unngå lukten på fingrene det da eller? Ser for meg at det kan være litt av en utfordring å treffe èn og èn med gaffel nedi posen....

Hadde jeg likt det, ville jeg nok ha brukt fingrene :P

Skrevet

Hva med å varme ostepoppen i micro'n da? Er det sært eller? I følge sambo er vist det veeeldig godt... Ser ikke helt den jeg da, men da kunne han ratt ha brukt en gaffel også spør du meg! :P

Skrevet

hahaha... oki, LITT sært da;p

nei vettu, jeg har aldri sett noen gjøre det, og selv dytter jeg i tryne med begge nevene;p også bruker jeg såpe og vann etter på;)

men takk, nå fikk jeg lyst på ostepopp:( hehe

Skrevet

VARME ostepopp??? hmmm... skaptisk!!!

Skrevet

Jeg spiser det med gaffel..:) :) hehe.. Men vet ikke om noen andre som gjør det heller..:)

Skrevet

Søsteren min gjør :D Hehe, og jeg som sa; du er den eneste jeg har hørt om som gjør det!

Må vel trekke det tilbake nå..

Skrevet

Venninna mi gjør det. Merkelig opplegg.

Skrevet

Akkurat det har jeg ikke hørt om, men jeg har en svigerinne som sier at hun ofte spiser chips (potetgull) med spisepinner. Det er noe med at fingerene kke blir så fettete eller noe i den duren. Det er jo og ganske sært

Skrevet

Jeg spiser også ostepop med gaffel! :o)

Gjest Sauen ruger for harde livet
Skrevet

Jeg spiser ostepop med fingrene...

Men jeg åpner posen dagen før jeg, fordi den er best når den er seig...=P

Skrevet

jeg spiser oxo med gaffel:)

Skrevet

Eg spiser det alltid med gaffel...Mannen min er begynt å gjøre det innimellom

og....

Skrevet

Nei, jeg spiser med hendene.

Kjenner ingen som spiser med gaffel :o)

Skrevet

Jeg spiser peanøtter med skje... hihi.. Det er folk til alt som min mor sier!

Skrevet

lol

Jeg gjør det! :)) Stinker jo sånn av fingrene etterpå.. Ikke at jeg klarer å styre unna av den grunn heller.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...