Gå til innhold

11 uker i dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

og begynner å slappe litt mer av, tror jeg! Det er da ikke så stor forskjell på 11 og 12 uker:) Men helt rolig er jeg nok ikke før legeskjekken om 1,5uke hvor han skal høre etter hjertelyd.Har vært sykemeldt i 3 uker for å unngå innleggelse pga kvalme. Har vikelig hatt god tid til å bekymre meg. Men det er ikke ofte det går galt så seint. JUHU!!!! Nå kan jeg kanskje glede meg til juni!!

Tipper jeg ikke er den eneste som går og teller her;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 11uker på lørdagen,så er ikke så langt etter deg ;)

Er også sykmeldt pga kvalme/oppkast...noen trøster meg med at det blir bedre,men har blitt værre di siste dagene :( Har gått sykmelt i snart 4uker! Lei av å gå hjemme,men hva annet er det å gjøre når formen er ELENDIG! Men men...får tro det kommer bedre tider :P

Jeg har ikke vært så veldig bekymret egentlig...har følt meg trygg så langt :) Vært på UL en gang da legen frytet at jeg var gravid utenfor livmora,men det gikk et døgn fra jeg var til legen til jeg var på UL og fikk beskjed om at alt sto bra til :) Og har etter det slappet godt av igjen...

Gleder meg bare til kvalmen og all den her dritten går over...hvis den gjør det da :P

Hvor i landet bor du?

Skrevet

Jeg er 11 uker i går/i dag;) Termin er 5-6 juni etter forrige UL, får det bekreftet på UL om 1,5 uke.

Tenker det samme jeg og, 11 uker eller 12 uker, det må da gå ut på det samme!! Kan jo ikke miste NÅ??? Neida det går bra med spirene våre ja :)

Skrevet

Nesten litt godt å høre at andre også er dårlige, selv om jeg ikke unner noen det:) De siste dagene har jeg i det minste orket å gå en tur og laget middag. Resten i huset må nok min ganske slitne mann ta seg av... Jeg har ikke vært på UL, så det blir godt å se/høre at det virkelig er liv der. Er liksom utenkelig. Men det var jo det sist, og da var det minst like utenkelig...

Jeg bor sør for asker. Du da? Håper du snart blir bedre:)

Skrevet

Jeg bor på Hadeland...

Det har faktisk hjelpt meg mye å være ute i frisk luft,og røre litt på seg...men i går sa det stopp. Gikk en liten tur sammen med sambo,og vi bare måtte stoppe og snu...det rant ut av meg!! Sambo er ikke så veldig glad i spy'ing heller,så han visste ikke helt hvor han skulle gjøre av seg :P Nei,det er ikke morsomt å være dårlig...utrolig slitsomt,og mister nesten håpet på at man skal komme seg gjennom disse mnd'ene...

Heldig som klarte å lage middag da! :) Har ikke sjangs til å ordne meg ei brødskive en gang...

Skjønner hva du mener med at det nesten er litt godt å høre om andre som har det slik..godt å vite at man ikke er alene :P

Skrevet

Ja, føles som luksus å kunne gå på kjøkkenet uten å brekke meg. Bøygen er å åpne kjøleskapet, der lukter det enormt ekkelt (er ingen andre som kjenner den lukta, da...) Og så er det om å gjøre å lage noe lettvindt, i går var det lørdagskylling i ovnen, koke ris og grønsaker. Ikke alt jeg orker nei. Men så er jeg i det minste bedre enn sist svangerskap, då kunne jeg ikke spise brødskive eller det meste annet på 3mnd. Og det første jeg sa etter fødselen då jeg snakket med min mor, var at alt var verdt det. Det blir nok sånn denne gangen også, og det blir det nok for det også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...