Gå til innhold

noen som kan svare ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er over og ut med meg og barnefar, han skal flytte ut. det var jeg som gjorde det slutt...han drikker øl hver dag, og er veldig hakkete på det barnet jeg har fra før. Vårt felles barn er 19 mndr. ei lita jente....

da jeg tok opp med han at det var slutt, mente han at barnet skulle bo hos han ferdig snakka, jeg sa at det kunne ikke han bestemme, og det kommer jeg aldri til å gå med på, barnet skal bo hos meg, og han skal ha samvær, det er jeg som har vært hjemme med barnet, og vært oppe med barnet om nettene, og jeg som hovedsakelig har tatt meg av henne.... man kan vel ikke ta fra en lita jente mamman sin? noen som har noe clue hva som gjelder hvis man kommer til retten el megling?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som oftest så får mor hovedomsorgen spesielt når barnet er så lite. Kommer dere til å bo nære hverandre eller et stykke ifra?

Jeg har vært alene i 1 år og har hovedomsorgen til jenta vår. Hun er hos pappaen sin annenhver helg-

Skrevet

Tror nok det skal litt til før BF får omsorgsrett,blir det møte i retten

få deg en god advokat som kan barn og omsorgrett.Du kan jo bare sjekke opp i det på forhånd,så er du beredt om det skulle gå så langt

Lykke til;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...