Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg??


i kvitt og svart for alltid <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått i meg p-piller, MÅ jeg vente til 1.dag av mensen med å begynne på de, eller kan jeg begynne idag?

 

Jeg skal (i første omgang) ikke bruke pillene som prevensjon, men kun for å få orden på syklusen min. Jeg har mensen ca hver 14 dag nå, og det er innmari kjipt for å si det mildt...

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan begynne i dag, men da er den ikke "til å stole på" som prevensjon før om ca 14 dager mener jeg å huske (varierer kanskej fra merke til merke) - bruke kondom eller la være å ha samleie de dagene.

Skrevet

Okei, takk for svar:)

Er ikke seksuelt aktiv, så det å la være å ha samleie skal nok gå fint:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...