i kvitt og svart for alltid <3 Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 Jeg har fått i meg p-piller, MÅ jeg vente til 1.dag av mensen med å begynne på de, eller kan jeg begynne idag? Jeg skal (i første omgang) ikke bruke pillene som prevensjon, men kun for å få orden på syklusen min. Jeg har mensen ca hver 14 dag nå, og det er innmari kjipt for å si det mildt...
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 Du kan begynne i dag, men da er den ikke "til å stole på" som prevensjon før om ca 14 dager mener jeg å huske (varierer kanskej fra merke til merke) - bruke kondom eller la være å ha samleie de dagene.
i kvitt og svart for alltid <3 Skrevet 13. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2008 Okei, takk for svar:) Er ikke seksuelt aktiv, så det å la være å ha samleie skal nok gå fint:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå