Har fire go`inger Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 ...mht gravidtetstester som viser svakt positivt etter en stund. Jeg har IKM i morgen. Jeg begynte å teste for 6 dager siden, hvorav de to første dagene viste testene helt klart negativt. Deretter begynte det å komme en skyggestrek - som forsåvidt kom etter 10 minutter - og iflg testen ikke dette et gyldig resultat. Men for hver dag har streken blitt litt sterkere - men fortsatt markant svakere enn kontrollstreken - . Nå kommer den omkring 5 minutter. Jeg har brukt stavtester fra lavpris-tester.com. Noen som har erfaring med at tester slår positivt ut etter tidsangivelsen i pakningsvedlegget, og hvor det har vist seg at dere var gravide/evt ikke gravide. Er så så spent:) Dere lurer sikkert på hvorfor jeg har testet sålenge før - og ja, det skyldes at jeg er testoman:) Skal ta en clearblue digital i morgen:)
Let's hear it for the boys! Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 Ja, det har skjedd meg to ganger og begge gangene var jeg gravid!
Har fire go`inger Skrevet 13. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2008 Takk for svar:) Oi, nå begynner jeg å få forhåpninger her:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå