storebror og junibaby=) Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 mot bekkenplager?kan man bruke begge deler?
strikkemegihel Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 ja, det kan du prøve:Har sjølv prøvd begge deler i tillegg til kiropraktor, osteopat og akupunktur, desverre har ingen ting hatt virkning for meg, men dette er veldig individuelt. lykke til
flypapir Skrevet 13. november 2008 #3 Skrevet 13. november 2008 Gå til en som har peiling på bekkenløsning. Det er mange, både fysioterapeuter og manuell terapeuter, som ikke vet helt hva de driver med når de skal behandle dette... Finn derfor en med god erfaring innenfor akkurat dette området..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå