Prinsessemamma x 2 Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 Fikk de i gave i går til barehagestart i februar, men aner jo ikke om de er no tess. (hun er 9 mnd og har derfor aldri hatt sko før.. )
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 Jeg har ikke hatt vintersko fra Ponni (eller er det med y?), men joggesko og de har vi vært kjempefornøyd med. Ble brukt hele sommersesongen (utenom i sandalvær) og foruten at de naturlig nok blir skitne kan man ikke se at de har vært brukt (2 og 3 år).
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 13. november 2008 #3 Skrevet 13. november 2008 Eldste snuppa her har vintersko fra Ponny, og vi er veldig fornøyde i hvertfall.
Alba44 Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 Lillegutt har Ponny vintersko. Vannet preller av! Bare husk å impregner innimellom.
Gjest Skrevet 13. november 2008 #5 Skrevet 13. november 2008 Har had endel Ponny sko til mine små og har alltid vært fornøyd med de skoene. Mener at de skåret bland de beste vinterskoene.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 13. november 2008 #6 Skrevet 13. november 2008 Vi har også Ponny Sympatex sko, hun er tørr, varm og god på beina hver dag:)
Gjest Skrevet 13. november 2008 #7 Skrevet 13. november 2008 kjempe fornøyd med de jeg også! sønnen min er glad i gjørme, som mange andre barn.. hehe han har hatt på seg disse noen ganger i gjørma, og da trenger de en vask.. jeg har faktisk vasket de under rennende vann 3 ganger nå, og de er helt tørre på innsiden, selvom jeg har hatt vann rett på dem. Imprignerer dem etter hver vask:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå