Elise18.11.08 Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 Heisann:) Er - 5 dager jeg, og forhåpentligvis mindre enn ei uke igjen;) Ganske lei nå, og veldig spent. Har en sånn urolig følelse i kroppen.(som er god). Merket bittelitt "mensensmerter" tidlig i dag, og lå bare å ventet på at det skulle bli vondt, meen det gikk over gitt:( Venter på fullmåne jeg nå Hva med deg/dere?
veronica22 Skrevet 13. november 2008 #3 Skrevet 13. november 2008 Jeg har to dager igjen. Termin på lørdag), og jeg føler meg overraskende bra, noe jeg har gjort gjennom hele svangerskapet. Bekymrer meg derfor litt for at jeg da må gå på overtid, for trodde kanskje at formen ville endre seg litt så nermt termin... Gleder meg i allefall til å se tulla vår:D
matekoss Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 Skal vel egentlig ikke klage på formen sånn generellt, men den bærer tydelig preg av å veie 105 kg. Det at jeg i tilegg har en unge inni meg gjør det jo ganske vanskelig å bevege seg, særlig i sittende og liggende stillinger:) jordmor anbefalte meg å sove på formiddagene, etter jeg har levert dattera mi på skolen. Dette er jo fristende, men fører jo til at jeg føler meg enda daffere!
Prinsesse Brødhue Skrevet 13. november 2008 #5 Skrevet 13. november 2008 Hei! Har generelt mye vondt i både rygg og mage. Men det ser ikke ut til at det skal ha noe å si.. Skjer ikke noe her. Har i tillegg begynt å få mye vann i kroppen. Har fått skikkelige bjørneføtter og bjørnehender.. Og har en potte forkjølet datter på 6 år. Så jeg håper på å få henne frisk før fødsel..
lillemor_til_to Skrevet 13. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. november 2008 har 5 dager igjen jeg og))....formen e den samme som hele tiden...håper så inderlig at eg slipper gå overtid.....off.... menssmerter har eg hatt i mange uker no...veldig vonde og...og flere ganger trodde jeg at noe var på gang men..nei det ble det ikke...og hadde rier som plutselig bare stoppet opp....da ble jeg skikkelig forbanna..hehe.
lillemor_til_to Skrevet 13. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 13. november 2008 hehe..har ikke noe vondt i ryggen..men magen..eller kanskje eg merker ikke at eg har vondt i ryggen))..heheh...hatt "menssmerter" i mange uker og magen strammer...sånne vanlige ting. mange ganger trodde jeg at noe var på gang men nei.... og jeg er veldig forkjølet no..og jenta mi på ett år har blit smitta av meg...så har det akkuratt som deg..hehe...vet ikke hva ska eg gjør....håper hu blir bedre før fødsel...)
Krysta-2nydeligesmå Skrevet 13. november 2008 #8 Skrevet 13. november 2008 Jeg har 4 dager igjen til termin, og begynner å bli ganske så utolmodig...Har hatt menslignende smerter i snart 2 uker, og tror stadig at det er noe på gang. Førstemann fødte jeg 8 dager før termin, så jeg hadde tenkt at jeg sikkert føder før termin denne gangen også...Men det ser ikke sånn ut:-( Men vi får bare holde ut de siste dagene. Snart har vi jo de små nurkene i armene våre...
Elise18.11.08 Skrevet 13. november 2008 #9 Skrevet 13. november 2008 Vi har mye å glede oss til altså=) Vi får alle håpe at fullmånen ordner opp i kveld;) hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå