Gå til innhold

P-plaster anyone?

Let's hear it for the boys!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å begynne på plaster. Brukte det en kort periode for 2 år siden, men jeg kan ikke huske om det var noen bivirkninger...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er den veldig sikker?har lyst til å prøve den men vil ikke ta noen sjanser:)

Skrevet

Det skal være like sikkert som noe annet. Men jeg husker at jeg irriterte meg over at plasteret bli fort stygt. Det er jo heller ikke veldig sexy!

Skrevet

ok,det er bra:)ikke at det blir stygt da,kan sett det hvor man vil?

Skrevet

Det skal sitte på et sted med minst mulig hår. Rumpa, nederst på magen eller armen er bra steder. Men man vil vel helst skjule det mest mulig :)

Skrevet

Jeg synes det var noe herk, ingen bi-virkninger, men det har jeg aldri hatt i forbindelse med noen typer prevensjon.

plasteret ble saa stygt, med fibre fra klaerne i limkanten paa plasteret. irriterte meg groenn over det! ikke saerlig pent. jeg ville ikke ha det paa skulderen, fordi det ikke er noe fint om man gaar med topper, og paa rompa ble det fryktelig usexy... hva med nuva-ring? det funker veldig godt!

Skrevet

Jeg har ikke prøvd plaster nettopp pga det som blir sagt her.. Men har satt inn Nuva ringen for 1 uke siden og er fornøyd.. ikke trenger jeg å ta en pille hver dag heller. Lettvint:)

Skrevet

Ja, det var akkurat det jeg heller ikke likte :/ Sååå usexy med lo!

Hvordan fungerer denne Nuva ringen, da? Jeg er virkelig i tvil. Hater p-piller, og sliter virkelig med å huske den!

Skrevet

hvor ofte bytter man det?bak på ryggen kanskje?nuva ring?noe nytt?har ikke brukt noe på flere år sikkert:)

Skrevet

Man går med ett plaster i 1 uke. Null plaster når man skal ha mensen, evt sette på nytt for å hoppe over.

Skrevet

jeg har brukt p-piller i 15 år, men for 4 år siden fant jeg ut at jeg ville prøve p-plaster.....syns det var veldig enkelt og greit og uten bivirkninger...MEN...jeg skjønte fort hvorfor...jeg ble gravid!! Aldri opplevd å bli gravid med p-piller...men etter kun en mnd på plaster, så ble jeg altså gravid.

Så jeg anbefaler det ikke til noen. Det er jo gjerne at det ikke passer med barn akkurat da når man velger bruke prevansjon.

Så her er vi tilbake på p-piller :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...