Gjest Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 Tuuuuuuuusen takk!!! Jeg er så glad så glad! Tviler på at jeg får gjort noe på jobb idag Jeg har ikke vært så aktiv her inne i den siste tiden, men jeg har logget meg inn fra tid til annen for å se hvordan det går med alle. Kjipt å høre at du har fått TR, men du skal se det klaffer snart! Kose deg med valpen din så lenge :) Sender babystøv til alle!! *x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 13. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2008 Masse masse lykke til med svangerskapet =D Ha en strålende dag på jobb!! Skal prøve å være her mindre jeg også. Er ganske lei nå, så trenger å få en pause fra alt som handler om graviditet. Men, det får jeg jo når vi henter valpen vår i kveld =D Jippiii!! Men, jeg kommer garantert til å titte innom her Takk for babystøvet!!! Jeg stjeler alt sammen
Gjest Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 Det var nettopp en pause herfra jeg trengte og det har gjort meg godt.. Kommer nok ikke til å være så veldig mye her inne de neste mnd heller, men titter innom en gang i blant bare for å se hvordan det står til med dere... sender enda mer babystøv jeg da siden du tok alt det andre.. hehe *x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x
Achieved my Everest79-♀2010 Skrevet 13. november 2008 #6 Skrevet 13. november 2008 Hej Twigsy!!! E du gravid???? Gratulerer.. så otroligt härligt=) Massa lycka till vidare.. tog till mej lite babystøv jag åxå, kan nog behövas! Kram
Gjest Skrevet 13. november 2008 #7 Skrevet 13. november 2008 jaaaaaa :) Hvordan går det med deg da?? Ikke lenge igjen til du nyter solen i Brasil nå
Achieved my Everest79-♀2010 Skrevet 13. november 2008 #8 Skrevet 13. november 2008 Jadu hur går det med mej?=) Jag ska in på utskrapning för tredje gång 25nov.. fast jag hoppas att mensen kommer innan dess å ordnar upp i saker å ting. Visade sej 11 uker efter utskrapninagen att min hcg fortfarande var på 13 så fick en andra utskrapning. 2 dager efter denna va hcgn under 5 så de hade "glømt" endel morkakerester.. å tydligen har de inte fått ut allt nu heller. SUCK! Jaja.. alla goda ting e tre å jag har stor tro på att det ordnar sej nu. Ser ut att jag fått mensen idag (28 dager efter andra utskrapning) så då kan det ordna sej=) Men jaaaaaaa snart e det Brasil.. å vi glädjer oss som små barn=) Ska bli skönt med lite sol å värme! Hör gärna av dej å håll mej uppdaterad.. alltid inspirerande med "slitare" som blir gravida..=) GRATTIS!!! Detta förtjänade du verkligen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå