Gå til innhold

Når tar dere julevasken?

Anbefalte innlegg

Gjest .... ♥ ♥ ♥ ....
Skrevet

Jeg skal ta den ordentlige vasken helga før desember.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal ikke ta den årlige kjempeskrubben i år, siden vi flyttet inn i nyvasket hus i slutten av juni:)

Men skal vaske inne kjøkkenskapene etc.... begynner vel så smått om en mnd tid:))

Skrevet

Jeg tenkte å starte i morgen med rundvask. I dag har jeg vært å hjulpet mamma med å vaske og ommøblere i stua.

Tar en vanlig vask på lillejulaften, eller dagen før.

Skrevet

Gubben insisterer på å vaske og pynte hele huset på lillejulaften, men de siste årene(etter vi fikk dobbelt så stort hus) har vi begynt noen dager tidligere med noen rom og tak og vegger og skap.

Skrevet

Om to uker skal det rundvaskes. Gubben får ta ungene med ut, og jeg tar vaskekosten fatt!

Skrevet

Jeg og gubben vasket rundt hele huset i sommer.. Vegger, tak, inni skap bak skap, bokhyller osv. Så det har jeg ikke tenkt å gjøre igjen nå til jul. Men skal ta en skikkelig vask uka før jul tenker jeg - også vasker jeg over gulvene, tørker litt støv osv på dagen lille juleaften før jeg drar på jobb..

Skrevet

Tar rundvasken på våren, så blir vanlig helgevask til jul. Vasker over gulvene lillejulaften.

Skrevet

Her tar vi rundvask titt og ofte :)

Skrevet

Skikkelig rundtvask rundt midten av desember og en vanlig vask lille julaften etter pynting av tre og etter at siste rest av julepynt er satt frem.

Skrevet

Har begynt sånn smått nå allerede i sist helg. Vasker litt vegger og litt ekstra rundt om. Klarer ikke gjøre alt på en dag nå i år. Og siden jeg går hjemme er det herlig å gjøre litt nå og litt da. tenkte å ta en sikkelig grundig vask i morgen i andre etage. (soverommene). Håper det blir gjort.

Skrevet

Har tatt kjøkkenet. Skal begynne neste uke tenkte jeg. Blir nok litt forenklet i år, men vasker nok alt untatt tak. Har bodd her ett år, så det er vel ikke så møkkete enda håper jeg.

Skrevet

Vasker ikke noe spesielt mer enn til ei vanlig helg.

Ingen som legger merke til det likvel i mørket:)

Tar heller litt grundigere rundvask til våren når kveldene blir lysere, og alt vises i sola:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...