Gjest .... ♥ ♥ ♥ .... Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 Jeg skriver lister til alt. Handleliste pakkeliste julegaveliste ønskeliste Å ellers så skriver jeg ned alt i kalenderen.
blond Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 Absolutt! Lister skaper oversikt og er helt nødvendig for å få gjennomført ting. Liker å dille med listene mine, jeg.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 13. november 2008 #3 Skrevet 13. november 2008 å ja, må ha handleliste, julegaveliste, ønskeliste om jeg skal huske hva vi trenger ol.
moota m storebror&lillebror Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 Jepp!! Jeg skriver pakkeliste for å få med meg stellebaggen og koppen til lillebror når jeg skal til pappa på middag he he =) Jeg skriver også pakkelister, ønskelister, handlelister og blir det masse kryssing og utstrykning så må jeg lage en ny fin liste med mer system.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 13. november 2008 #5 Skrevet 13. november 2008 Oh yeh, listemenneske til 1000.. Ha lister for alt mulig.
Gjest Skrevet 13. november 2008 #6 Skrevet 13. november 2008 Ja, synes det er en fin måte å holde oversikten på. Deilig å kunne krysse og gjøre seg ferdig med ting på listen over "må gjøres".
mozell Skrevet 14. november 2008 #7 Skrevet 14. november 2008 Signerer denne:) jeg skriver lister for alt mulig. Samboeren min bare ler av meg, han er av dem som handler etter hukommelsen eller pakker kofferten uten å tenke så mye over det.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 14. november 2008 #8 Skrevet 14. november 2008 Jeg skriver også lister for alt mulig. Hadde bare noen kommet og gjort alt jeg skrev på disse listene mine så hadde jo ting vært helt topp:)
metaMORfose Skrevet 14. november 2008 #9 Skrevet 14. november 2008 Veldig glad i lister: 1. fordi de er oversiktlige 2. fordi de er motiverende 3. fordi de gjør livet mitt lettere 4. fordi de skaper struktur ))
Anonym bruker Skrevet 14. november 2008 #10 Skrevet 14. november 2008 JAAA!!! Skriver lister for al mulig! Det beste er at man kan krysse ut ting når de er blirr gjort/ordna Eks på ting jeg lager lister over: Rengjøring ( krysser av hver uke på de enkelte rom jeg har rengjort) Ting jeg skal gjøre Ting mannen skal gjøre Ting jeg ønsker meg Ting jeg trenger Venner jeg skal invitere på besøk Handlelister Bøker jeg har lest Bøker jeg vil lese Pluss en haug med flere ting! Deilig synes jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå