(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 Hva gjør dere hvis h*n har små lurer på 30 min istedenfor disse på 1,5-3 timer? Her våkner tulla og småprater først så vil hun opp og er veldig våken og glad...hva skal jeg gjøre? Ta henne opp eller skal hun sove lenger? Hvordan gjør dere?
Sivalur Skrevet 13. november 2008 #3 Skrevet 13. november 2008 Hvor gammel er hun da? Hvis hun er lysvåken etter 30 minutter og vil opp, så hadde jeg tatt henne opp. Er ikke alle små som sover 1,5-3 timer.. Kanskje hun trenger 3 lurer på 30 min hver, istedetfor en lang på 3 timer?
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 13. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. november 2008 hun er 5,5 mnd
Dancing Queen Skrevet 13. november 2008 #5 Skrevet 13. november 2008 Jeg ville tatt henne opp. Hun føler vel at hun har sovet lenge nok da:) Vi hadde en periode hvor han bare ville sover 30-40 minutter. Da fikk han heller sove flere ganger om dagen. Nå sover han 2-3 timer midt på dagen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå