Gå til innhold

Hjelp! Datteren min har gigantiske føtter!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min som nettopp har fylt 2 år bruker str 26 i vintersko. Hørte av en kollega her at datteren hans på 4 år bruker 25... Har datteren min gigantiske føtter???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel heller fire åringen som har små føtter tror nå jeg=;-) Min lille håpefulle på 3 år har fått str 28 i vintersko i år, men det gjelder bare vinterskoa altså..

Det der er helt individuellt, alle barn er forskjellige i foten=:-)

Skrevet

Hun har kanskje føtter i største laget. Jeg har kjøpt sko i str 25 til min sønn på 2 år, og det er større enn de fleste jevnaldrende tror jeg.

Men jeg er også veldig nøye på at han skal ha 1,5 cm å gå på i nye sko. Dette ser jeg at mange andre ikke bryr seg om, og presser barna ned i sko fra forrige sesong..

Skrevet

Jeg kjøpte cherrox til dattra mi i går, hun er 2.5 år, og bruker også strørrelse 26 :-) Så i så fall har dattra mi store føtter også :-)

Skrevet

Føttene vokser som regel raskt, og barn kan ofte ha føtter som virker stor i forhold til størrelsen ellers. Men det jevner seg som regel ut. Tror ikke du skal være bekymret for størrelsen:)

Skrevet

Synes dattern din høres ganske normal ut..samme som min datter brukte når hun var 2 år..i dag er hun 4 år å bruker str 30/31 i vintersko,

bena er jo ofte det som vokser fortest..min 10 åring bruker str 39..

Helsesøster sa at store ben kan være et tegn på at man blir høy som voksen..å det er jo bare bra..:))

Ikke bekymr deg du..alle er forskjellige..

Skrevet

Det varierer vel veldig det også som alle andre ting :-) Jeg synes at det høres ganske stort ut men det er nok fordi datteren min har veldig små føtter. Hun blir straks 2 år og bruker str 20 i noen sko og i vinterskoene har vi kjøpt 22. (Men nå er hele jenta ganske liten og da... :-))

Skrevet

Enda godt å høre at hun ikke er helt unormalt. Både jeg og samboeren min er nemlig veldig høye (jeg 1,80 og han 1.95) så hun har litt å slektes på. Så for meg at hun kom til å bli 1,85 med 45 i sko:). Uansett så har ikke jeg spesielt store føtter til tross for høyden (str 39/40). Men da kan jeg altså slappe litt av. Str 26 på en 2 åring er altså ikke noe å bekymre seg for, får bare se hvordan det utvikler seg...

Skrevet

Hehe, morsomt i grunnen. Min gutt har aldri brukt str 20, han begynte på 22 når han fikk sko.

Nå er han 2 år og bruker 26. Han har store føtter(og hender), men han er stor som mange 3-åringer også.

Skrevet

Vi har ei tuste på 3 som bruker 24 i vintersko. Men nå bruker jeg 35 og pappa 40 så litt natulig at hun har litt små føtter. Tenker jeg :)

Skrevet

Datteren min på 3 år, 15-16 kg, og 99 cm høy, må ha str 28 i vinterskoene. Kjøpte str 27 i bunadsko, og der hadde hun kun litt å vokse i. Sko str er så forskjellig fra butikk til butikk også.

Føttene hennes var knøttsmå da hun var baby, og lærte seg å gå. Men nå vokser de som et uvær sommerhalvåret, og bruker en formue på¨sko til henne vår og høst.

Skrevet

jenten min på 2år har 22 i vintersko. og 21 i joggesko.men det er flere barn i bhg jeg jobber osm bruker str 25 når dem er 2 altså... så noen er store og noen er små. sånn er det bare:)

Skrevet

Jeg trodde faktisk min datter på snart 4 år hadde litt store føtter, siden hun bruker str 27 i år. Men ser jo nå at det er store variasjoner!

Skrevet

Jenta mi på 18mnd bruker str 22.

De fleste 2åringene i bhg bruker 23-24-25 varierer om det er jente eller gutt seff.

Skrevet

Snuppa vår fyller 2 år i morgen og bruker str 23 i vintersko.

Varierer nok mye og alle barn vokser jo i rykk og napp.

Skrevet

Kommer jo også an på sko typen da..

Snuppen her bruker 22 i ecco vårskoa, men må nok ha 23 i vinterskoa når jeg straks skal kjøpe de.. ( ecco)

Men vet at viking en str mindre enn ecco..

Skrevet

Min 5år gamle datter bruker 26 i vintersko og er den med minst føtter av 5åringene i barnehagen. To venninner som er 4år har gått forbi i skostørrelse for lenge siden. Hendene til hun ene er også adskillig større enn min datters.

Jeg hadde også alltid minst føtter og hender av vennenne mine da jeg gikk på skolen.

Skrevet

Da må min 2 åring være liten i foten sin for her har vi kjøpt 23 i vintersko og de er store nok til å ha raggsokker oppi altså!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...