mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 Som jeg har nevnt tidligere har Storebror vært meget deppa for at han ikke har mistet noen tenner. Så løsnet en av fortennene nede, omsider...... Men det har tatt tid, og den nye tanna vokste på baksiden, men Storebror skulle ikke ta ut den løse tanna nei. Men i går, på SFO falt tanna ut!!! Og i natt har tannfeèn vært her:-) Men vi fikk streng beskjed om at han ikke ville ha glasset med tanna i på rommet sitt, for da kunne det hende at han ble redd hvis han våknet mens feèn romsterte rundt på rommet hans:-DDD Men jammen fant hun ikke tanna selv om den stod på kjøkkenbenken;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 Så flink tannfe da:-) Og gøy for gutten at han "endelig" mistet en tann:-))) Glad det ikke var meg, noen gleder er rett og slett kun for barn og ikke voksne:-D
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 13. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2008 Ja da, tannfe fant fram;-) Jeg er også glad det ikke var meg, da hadde nok ikke største bekymring vært om jeg våknet av tannfeèn:-DD
Karomamma Skrevet 13. november 2008 #5 Skrevet 13. november 2008 Ha ha, han har kommentarene i orden, han storebroren der altså! Tannfe-romstering på rommet, hahahahaha! Så bra at hun fant frem til kjøkkenbenken også! Tannfeer fornekter seg ikke Jeg vil ikke heller ha henne på besøk
allerhelstNorge Skrevet 14. november 2008 #6 Skrevet 14. november 2008 Så bra for en deppa Storebror. Vi har hatt akkurat den samme problemstillingen i dette huset. Og siden storesøster er den yngste i klassen har det ikke vært lett. Lille søster knokka jo ut den ene fortanna for over 1 år siden.... Men forrige uke fikk mamma lov å ta ut den løse fortanna nede. Storesøster skrev en liten lapp til tannfeen og la den under puta sammen med tanna i en liten "pose" i sølvbeholder under puta siden den engelske tannfeen ikke har hørt om tenner i vannglass . Hun bad tannfeen om litt "fairydust". Da hun på morgenen fant penger men ikke fairydust ble hun en smule skuffet og vi måtte forklare at fairydust er usynlig..... Så nå venter vi bare på neste løse tann. Lille søster er også klar for tannfelling på normal måte nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå