Gjest Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 Jeg har to barn Jeg vil ikke ha flere barn og er livredd for å bli gravid. Hva bør jeg bruke? Tenker på sterilisering, men føler jeg er litt for ung enda. Hva bruker dere?
Zitro Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 Cerazette minipille. Funker greit på meg, eneste "bivirkning" er at mensen opphører og det er jo bare fint :-)
bobleplast og Amélie Amelusk Skrevet 13. november 2008 #3 Skrevet 13. november 2008 Jeg bruker p-plaster, fordi jeg ikke er rutinert nok til å ta pillen.
Minnie Mom Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 Hormonspiral. Kjempedeilig å slippe å huske på pillene... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå