Gå til innhold

Oktober: Hallo, har vi sovnet her inne, vi må ta vare på oktoberklubben vår:)


Nicita73

Anbefalte innlegg

Nå har vel de fleste av oss vært på 2 års kontroll, er litt spent på vekt og høyde.

 

Min lille tass raget 83 cm over bakken og var 11 kg., ikke store karen, men i følge hans egen kurve var dette helt fint.

Han skravler som en foss og er en rolig, fin og artig krabat, men jeg skal love dere at det kommer frem en side med sterke meninger når han ikke får viljen sin, da er det bare å overse krabaten fullstendig så gir han seg med en gang, er som å slå av og på en bryter, søte små skapninger ja hi hi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må si at jeg glemmer å gi inn på disse sidene her...... Skamme seg hihi

 

Tiden den flyger og nå har vi fått en 2 åring ja haha..... Hun er høyt og lavt hele tiden. Prater som en foss og har begynt å synge såååå gøy.

Er en meget bestemt ung frøken. vet hva hun vil og får hun ikke viljen sin så hyyyyyyyler hun haha.... innimellom ganske slitsomt men det får greit.

Synes vel at etter hun ble 2 år så har hun begynt å sutre en del. Hører sikkert med til alderen.

Har ikke vært på 2 års kontroll enda. Men får vel time snart.

Vil tro hun er 86 cm og 12 kg :)

 

Har endret nic. Det gamle var *Adnil og Juliensuppa.

Som dere ser så står det en til???

Prøver men ingenting har skjedd enda....... Så vi får se:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det unna gitt! =)

Mathilde var 90cm lang og veide 13kg, stor jente :o))

Nå har hun vært syk en stund, så nå veier hun bare 10kg, men det kommer seg nok snart igjen.

Hun er meeeget aktiv, aner ikke hva det vil si og gå, hehe, det er kun løping som gjelder. Trass alderen har vært til stede i noen mnd allerede, og det er virkelig ille i forhold til hvordan storesøsknene var! Kjære vene, Hun kan virkelig slite ut alt og alle når hun først setter igang!

Ellers er hun ei kjempe god jente som liker og kose og bli bært rundt ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei:0)

Ja nå er det full fart hele tiden.

Har virkelig begynt å merke at trassen er her for fullt også.Når det er noe som ikke går hans vei hyler han heeeeelt enormt.Det høres jo helt grusomt ut mens det står på, men når har har fått hyle fra seg blir han på en måte ferdig med det og da er han seg selv igjen,......

Har funnet ut at det hjelper å sette han i en stol i nærheten av oss uten å snakke med han når det står på.Man får ikke noe kontakt med ham når vi prøver å snakke med ham.Med en gang han roer seg ned snakker vi med ham og da formidler han det han ønsket å si til oss.

Han er faktisk myyyyyyye verre enn min eldste datter,så dette er ganske nytt for oss.Kanskje det er fordi han er gutt????

 

Ellers så er han ett utrolig sjarmtroll som har fått snakketøyet til mammaen sin.Han kan skravle i telefonen i lange tider.Han har alltid noe å snakke om.

Har også merket at han mange ganger stopper opp og følger med hva andre barn gjør.Deretter tar han ofte etter dem.

Han elsker å kose med oss og med søstrene sine.Det er så skjønt å se dem sammen.De viser virkelig at de er så glade i hverandre.

Han liker også veldig godt å synge.Ole brum sangen og bæ bæ lille lam er favorittene,men han liker også mye andre barnesnager.

Spesielt kjekt er det når mammaen tar frem gitaren og synger sammen med ham:0)

 

Syntes tiden flyr avgårde.Lille gutten min er blitt så stor:0)

Jeg er bare sååååååå ubeskrivelig glad i ham.Han gjør meg så lykkelig.

 

Håper vi kan bevare dette forumet leeeeenge.Det er jo så kjekt å vite hvordan de utvikler seg:0)

 

Mange gode klemmer fra Tonerø:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...