StineMor_2007_ Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 Tr.. men ikke noe tegn på at den skal komme.. så dette blir spennende ja.. skal teste om en uke eller noe om jeg ikke får det frem til da.. har vært litt småkvalm, trøtt og mye do besøk hehe.. og mens murringer. men di er borte igjenn no.
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 så spennende!! håper det er noen der inne:) lykke til:)
StineMor_2007_ Skrevet 13. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2008 ja er rart med det, for jeg har fått det på datoen oxo på morningen helt siden jeg fikk igjenn tr etter fødselen sist.. men kjenner no at jeg har mensmurringer igjenn.. så da kommer nok tr like vel snart tenker jeg:)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 Krysser fingrene for deg, håper TR fortsetter å holde seg unna og at du får positiv test!! Masse lykke til!!
flikkiflakkaflikkflakk Skrevet 13. november 2008 #5 Skrevet 13. november 2008 I går skulle jeg hatt tr, men ingenting skjer. Bare mensensmerter/ stikkende verk i underlivet, såre brystvorter og... ja, det var det:-D Bare vent, tr kommer nok i løpet av kvelden... :-/ Lykke til, Loppa!
StineMor_2007_ Skrevet 14. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. november 2008 har enda ikke fått noe tr... men jeg er skikkelig kval i dag.. husker liksom ikke åssen det var fra forje svangerskap. for da fant jeg ikke ut at jeg var gravid før i uke 11 hehe.. testet ikke posetivt før da.. så dette blir spennende.. har foresten en datter på 13 mnd snart..
Skogshuldra Skrevet 14. november 2008 #7 Skrevet 14. november 2008 Jeg skulle hatt TR i dag, men ingen tegn til den... Har TR "forvarsla", men håper det blir med det... Har desuten hatt små sure oppstøt i hele dag... kanksje det har klaffet denne gangen... håpe, håpe... 7 pp.
StineMor_2007_ Skrevet 14. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 14. november 2008 oi det blir spennende=) håpe det klaffer for dere=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå