Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 Kanskje dette høres litt fjortis ut men spør likevel.. Har dere noen forbilder, noen dere har alltid sett opp til eller kanskje i en viss liten grad sammenligner dere selv med noen ?? Selv elsker jeg audrey hepburn som sikkert 1000 andre kvinner gjør, men synes hun var så utrolig pen, hadde kjempefin stil og var talskvinnen for UNICEF i maangen år før hun døde..
**¤¤** Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 Ser opp til kvinner som klarer å komme seg fra helvete og opp igjen. Men har ikke noen spesielt person jeg ser opp til akkurat nå
Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #3 Skrevet 13. november 2008 Ser opp til mormoren min. Flotte flinke damen!
Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 Jeg ser opp til mennesker som sliter psykisk, og som klarer å bli "friske" (for å si det enkelt... : ) ) Det å finne en styrke i seg selv, når man er langt nede, ta tak i det vanskeligste i livet, og virkelig gjøre noe med det. Det står det respekt av!
Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #6 Skrevet 13. november 2008 Signerer anonym 10:50. I tillegg ser jeg opp til fordomsfrie folk som evner å se mennesker som individer som alle har ressurser og svakheter, og som evner å akseptere og til og med like at ikke alle er like. Ser opp til folk som driver med frivillig arbeid for svakere stilte grupper, og som engasjerer seg i all den urettferdigheten vi har i verden og prøver å gjøre noe med det.
Alle gode ting er 3:) Skrevet 13. november 2008 #7 Skrevet 13. november 2008 Jeg ser ikke opp til en spesiel person, men ser opp til forskjellige ¨roller¨på en måte. Ser opp til jenter som er flinke til å ta seg bra ut, som gidder å sminke seg og kle seg pent selv om de bare er hjemme, prøver/ønsker å være like fin selv. Ser opp til de som er flinke til å holde hjemmet rent og ryddig til en enhver tid, til de som alltid har tid til å hjelpe andre,som gir av tiden sin.Ser opp til ¨superkvinnen¨og er på langt nær så flink selv,men prøver:)
nov007 sin nappy Skrevet 13. november 2008 #8 Skrevet 13. november 2008 mamma. er jeg usikker på hva jeg skal gjøre/velge. prøver jeg å tenke meg til hva mamma ville gjort
Cat.68 Skrevet 13. november 2008 #9 Skrevet 13. november 2008 Snåsa mannen. Det er min helt. Han har brukt nærmest hele livet sitt på å hjelpe andre.Han har dessuten reddet livet på minste datteren min ,og for det har han en egen plass i hjertet.
Gjest Skrevet 13. november 2008 #12 Skrevet 13. november 2008 Stort sett døde folk her også. Marie Curie er min min heltinne. Ellers synes Jesus er skikkelse å se opp til, uten at jeg på noen måte kvalifiserer som kristen. Av nålevende har jeg en lærer fra vdg som jeg fremdeles har som et forbilde.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2008 #13 Skrevet 14. november 2008 Det er mange mennesker jeg ser opp til uten at jeg kan komme på noen navn.Men det er ofte slike mennesker som har 1000 jern i ilden, full av energi,positive, mennesker som har "røyst" seg opp igjen etter å ha ligget nede, mennesker som skjønner at vi alle"bare" er mennesker, mennesker som ser andre mennesker osv.... Men min farmor syntes jeg er helt unik og henne beundrer jeg )
AndreVonDrei Skrevet 14. november 2008 #14 Skrevet 14. november 2008 Ser opp til sterke kvinner gjennom historien. Kunne nevnt i fleng, men det hadde blitt langt. Generelt mennesker som klarer å bryte ned fordommer, brøyte seg vei gjennom massene og klare seg bedre enn det forutsetningene deres normalt skulle tilsi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå