Minnie Mom Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 Vi kjøpte igår Fisher Price sitt, men har deponert på det så kan vurdere å levere tilbake. Kostet 400 kr på Pytt&Panne. Ellers har Brio butikkene og Coop Obs et fra OBH som også ser ok ut.
Minnie Mom Skrevet 13. november 2008 Forfatter #2 Skrevet 13. november 2008 Ble lagret litt for fort.. Fisher Price: http://www.babybis.no/CooknCleanKitchen.htm OBH: http://kundeaviser.coop.no/julekatalog-2008/pages/julekatalog-46_11.htm Noen som har erfaring med de? Vet at OBH har lyd og lys på stekeplatene, har FP det? Andre erfaringer?
Gjest Skrevet 13. november 2008 #3 Skrevet 13. november 2008 jeg syntes BRIO sin gamledagse lekekomfyr er så fin.. men du vil kanskje ha hele kjøkkenet,med vask o.l?
Minnie Mom Skrevet 13. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. november 2008 Ja, vil ha et sånt med hele kjøkkenet. Det er til gutten på 3 år og han har lekt med et sånt OBH hos kameraten sin. Tror en enkel komfyr i tre kanskje blir litt stusselig i forhold, selv om jeg personlig kanskje synes de er penere.. )
Eve Dallas Skrevet 13. november 2008 #5 Skrevet 13. november 2008 Du burde gå inn på storebjørn treleker sine nettsider!!!! Der har de lekekjøkken i tre, og det er mye finere enn disse plastgreiene. De koster litt mer, men det er de vel verdt!!!! Ikke koster frakten mer enn rundt 70 kroner og du har varene innen et par dager!
Minnie Mom Skrevet 13. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. november 2008 Mulig at de er penere, men tror et sånt i plastikk vil falle mer i smak hos gutten vår.. ) Vil gjerne høre fra dere som har erfaring med Fisher Price eller OBH, eller andre merker.
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 13. november 2008 #8 Skrevet 13. november 2008 Jentungen har OBH Nordica lekekjøkken. Var veldig fornøyd med det til vi skulle flytte, plukker det fra hverandre og hadde en 10åring til å sette det sammen(ikke min ide), nå er det skjevt og skakt. Luke til ovnen faller opp, bakveggen sitter ikke skikkelig osv... Kipt.. Men sånn egentlig var jeg fornøyd med det, betalte 298,-, for det i mai (hun fikk det til 2årsdagen), tror det var på tilbud. Hun har også kaffetrakter og mikser i samme merke. Synes det var kjekt at det fulgte med litt mat og sånt. Har sett noen andre plastkjøkken som har vært mye mer skranglete, pluss at jeg ikke ville ha et rosa.. =) Jeg kan anbefale det.
~sjiraff~ Skrevet 13. november 2008 #9 Skrevet 13. november 2008 Vi har OBH sitt til snuppa. Helt greit. De platene som sitter bak skapene faller fort ut. Ellers funker det bra. Styggt som juling. Og med barn nr 2 skal jeg være mer bevisst på hva slags leker jeg kjøper. Noe som er solid. Angrer som en hund på at jeg ikke kjøpte Brio eller noe lignende istedet.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 13. november 2008 #10 Skrevet 13. november 2008 sjiraffen: Brio sin komfyr du angrer på at du ikke kjøpte? Den har nemlig vi til poden på 3, og den er noe dritt! Ramler fra hverandre titt og ofte, siden alle sidene bare er skubbet inn på et spor... Angrer på at jeg ikke kjøpte plastikk-kjøkken i stedet jeg, f.eks OBH sitt Skal kjøpe superlim og prøve å lime alle sidene fast inni sporet, kanskje det hjelper......
Gruffalo Skrevet 13. november 2008 #11 Skrevet 13. november 2008 Hei Sønnen min fikk BRIO komfyren da han var ett år, og senere Fisher Price sitt. Har lekt masse med begge, men jeg har allitd angret meg skikkelig på at jeg ikke kjøpte ordentlig tre kjøkken. Litt kulere og blir ikke så slitt (med tanke på at han har en lillebror som også har begynt å herje med kjøkkenet). Hadde jeg kunne velge om igjen ville jeg kjøpt alt i tre (fra Sprell eller RiktigeLeker).
Gjest tekake Skrevet 13. november 2008 #12 Skrevet 13. november 2008 Det fineste jeg har sett er det Prinser & Prinsesser har (www.prinserogprinsesser.no)! Klaras Kitchen, tror jeg merket er..
Gruffalo Skrevet 13. november 2008 #13 Skrevet 13. november 2008 Var inne og så på StoreBjørn - fyttekatta der var det mye fint! Endte opp med 3 etasjes garasje og biler til største mann. :-) Takk for tipset
Gjest Skrevet 13. november 2008 #14 Skrevet 13. november 2008 http://treleker.net/index.php?act=viewProd&productId=68 http://www.brio.net/BRIO_NET/Norge/?b=2
Minnie Mom Skrevet 13. november 2008 Forfatter #15 Skrevet 13. november 2008 Tusen takk for mange tips! Vi har i utgangspunktet tenkt på plastikk siden vi tror det vil fenge 3 åringen mest. Ser at det finnes mange fine i treverk som nok er mer solide og holdbare. Men jeg tror nok vi kommer til å beholde det fra Fisher Price som vi har kjøpt, hvis ingen har veldig dårlig erfaring med det? Vil gjerne høre det i så fall.. ) Kanskje vi kjøper et i treverk om noen år når barna er litt større og ikke så opptatt av farger og funksjoner.. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå