Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 hver gang jeg blir gravid. Mener det er nok med et barn -men helst ingen. Er gift, har ordnet økonomi og eget hus. Skjønner henne ikke!
blirjegsnartmamma Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 hehe det jeg lurte litt på :Hadde det vært 12 så kunne jeg jo kanskje vært med på tankegangen om at det var noe å bli "sint" for. Har ei venninne som har det sånn.. Mora er imot alt med hormonprevensjon, eller egentlig prevensjon i det hele tatt, og barn er det verste som finnes.. Sier seg selv at venninna mi og søstra ikke skulle vært født...... Så venninna mi, som forøvrig er gift! kan ikke bruke prevensjon, og ikke få barn - hvis hun bryr seg om hva mora sier...... Så da sier jeg: " Det er DITT liv! Du skal gjøre det som føles rett for DEG" Skjønner at det nok er litt sårt når mamma ikke blir glad, men da får du heller glede deg over at mannen/svigermor/søsken/venninner gleder seg med deg
Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #5 Skrevet 13. november 2008 Hellew there, sista! Og jeg som trodde jeg var enebarn, dette var koselig! - Hei mamma, vi skal ha barn. - Å! Må ikke tro at jeg skifter bleier altså, og penger vokser ikke på trær. - Hei mamma, nå skal T. bli storebror! - Å herregud jente, kan du ikke knipe igjen innimellom! - Mamma, nå skal M. bli storesøster, blir ikke det fint? - Jaja, du velger det jo selv. Jeg har blitt litt immun, for når jeg tenker etter så sutrer hun over ganske mye. At det er mørkt ute om høsten, det er en klassiker nå om dagen. Haha
Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #6 Skrevet 13. november 2008 rart å tenke på at moren din har fått barn selv...
Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #7 Skrevet 13. november 2008 Godt¨å høre det er flere enn meg og min mor:) mamma, jeg skal ha barni februar 08 jeg mamma: huff, hvorfor det da? da jeg er 30 uker på vei mamma: du er sikker på at det ikke går ann å ta abort nå?? sånn er situasjonen idag: jeg sa tydelig ifra, lever mitt eget liv, og kommer til å få akkurat så mange barn jeg vil:) SI IFRA!
Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #8 Skrevet 13. november 2008 Glemte en ting, er Anonym 10:22 jeg er 28år, fast jobb, samboer, eget osv. så merkelig oppførsel ja:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå