Kokkeli nyter våren:) Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 å få satt på en vaske maskin med klær før frokost. Er liksom så godt i gang da føles det som..
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 jepp, det har jeg også gjort i dag:) Flinke vi:))
blond Skrevet 13. november 2008 #3 Skrevet 13. november 2008 Enig! Jeg vil helst være ferdig med husarbeid når ungene er i seng for å ha kvelden fri.
moota m storebror&lillebror Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 Så flink du er =) Jeg liker også godt å gjøre husarbeid mens barna er i bhg, da får jeg kvelden fri. Men støvsuger nesten hver kveld etter barna har lagt seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå