tiril Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 Går dette ann? Noen som har gjort det? Dressen er fra i fjor, passer supert i størrelse, men er litt utvaska og blir fort bløt, kan jeg impregnere den?
Fru-mamma Skrevet 13. november 2008 #3 Skrevet 13. november 2008 Har lurt på det samme og funnet ut at det gåt fint. Lest på reima sine sider. Vasket med Tech Wasch som gjenoppretter det vantette funksjonen. Kan spraye den i tillegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå