karka<3apriltulle<3overtid Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 Tenk at denne dagen har kommet.Gleder meg som et lite barn Håper det står bra til med babyn vår og at vi får vite hvilket kjønn det er :)
Gjest Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 så spennende:))du får bli enig på forhånd med babyen at den ligger i ro og i en perfekt stilling sånn at dere kan se hva det er;) hehehehe lykke til
karka<3apriltulle<3overtid Skrevet 13. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2008 takk for det har godsnakka med babyn siden jeg sto opp he,he
Venter nr3 er 22 år Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 Nå er du nok på ultralyd...håper du koser deg masse:) er spendt på å høre hvordan det går....fikk du vite kjønn?
mamman til knøttet *fødeklar* Skrevet 13. november 2008 #6 Skrevet 13. november 2008 Når jeg skriver til deg er alt vel pverstått! Spennende å høre hvordan det gikk!
karka<3apriltulle<3overtid Skrevet 13. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 13. november 2008 Da har jeg sett den nydelige babyn vår fikk utrolig fantastiske bilder! Dessverre lå den med hodet ned og ryggen til så det var veldig vanskelig å se hva kjønnet er. Gynekologen trodde det kanskje var ei lita tulle,men vanskelig å si. Vi skal bestille en privat UL også, så kanskje vi er heldige å se senere. Det viktigste var jo at alt sto bra til Var ihvertfall kjempe moro å se gullet som sprella litt med armer og bein :):) Ble satt 2 dager tilbake, så nå er terminen 13 april
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå