Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 hehe...for da får jeg positiv graviditetstest om en uke!
Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 Hei jeg drømte 2 ganger at jeg var gravid, to ganger at jeg fikk positiv graviditetstest. Nå er jeg 15+4 uker på vei :) Testet noen dager etter den siste drømmen og fikk positivt.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #3 Skrevet 13. november 2008 Se der ja! Satser på det samme tenker jeg;) Da jeg var gravid med nr 1 drømte jeg at det var en jente 3 ganger. Og det var det! Lykke til videre med rugingen da!
Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 Ja se der... Denne siden er jeg veldig glad i: http://droemmetydning.com/ Jeg drømte også at jeg fikk jente sist gang, fikk vite på UL at det var gutt, men ut kom det ei jente Denne gangen har jeg også drømt at det er jente, så blir spennende å se. UL i desember :D
Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #5 Skrevet 13. november 2008 jeg har også drømt at jeg testet positiv. men når jeg tok testen når jeg våknet. kom det ett så svakt kryss at det nesten ikke gikk ann å se. men når jeg gikk med første mann, varjeg sikker på at jeg fikk jente, men når jeg drømte, kom det kun gutter og jeg fikk en gutt. samme gjorde jeg med datteren min.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #6 Skrevet 13. november 2008 Spennede dette her. Har hørt om mange som drømmer ang graviditet og kjønn. Og at det ofte stemmer:) Jeg skal nok ikke teste i dag pga drømmen. Er en hel uke til ikm så jeg må nok vente! ps: den drømme siden skal sjekkes ut! hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå