Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 Det ligger flere hundre mennesker i norske graver som ikke råtner, fordi de ligger svøpt i plast. De tar opp plass, og dette er kostbart og vanskelig, fordi det er andre som bokstavelig trenger denne plassen. Jeg har aldri hørt om dette før jeg snublet borti en artikkel om det akkurat nå. Merkelig at de ikke visste bedre på 50 tallet og lenge etter, at likene ikke fikk råtne i fred og ro når de gjorde dette? http://www.dagsavisen.no/innenriks/article255247.ece
Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #3 Skrevet 13. november 2008 Æsj. Nok en gang fikk jeg bekreftet at jeg skal kremeres!
Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 Nice.... Misunner ikke akkurat de som har denne jobben!
Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #5 Skrevet 13. november 2008 Kan de ikke bare borre en lang borre rett ned i kista gjennom jorda, og sprøyte inn denne greia? Må da gå an å gjøre det lettvint? Kremering er nok det greieste da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå