Gå til innhold

Har dere hørt om plastgraver?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ligger flere hundre mennesker i norske graver som ikke råtner, fordi de ligger svøpt i plast. De tar opp plass, og dette er kostbart og vanskelig, fordi det er andre som bokstavelig trenger denne plassen.

 

Jeg har aldri hørt om dette før jeg snublet borti en artikkel om det akkurat nå. Merkelig at de ikke visste bedre på 50 tallet og lenge etter, at likene ikke fikk råtne i fred og ro når de gjorde dette?

 

http://www.dagsavisen.no/innenriks/article255247.ece

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj. Nok en gang fikk jeg bekreftet at jeg skal kremeres! :o

Skrevet

Nice.... Misunner ikke akkurat de som har denne jobben!

Skrevet

Kan de ikke bare borre en lang borre rett ned i kista gjennom jorda, og sprøyte inn denne greia? Må da gå an å gjøre det lettvint?

Kremering er nok det greieste da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...