Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 Hvordan går det,fått noe svar på prøven dere tok forleden ??? klem
Alenemamma :) Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 Hei Nei desverre ingen svar, over 2 uker siden nå Surt å gå å vente, føler på meg at han ikke har møtt opp 8-) Klem:)
Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #3 Skrevet 13. november 2008 Her var faktisk BF tidlig ute,men han fikk sikkert prøvene før meg.Men synes han har vært flink iom at han ikke ønsket noe forandring i hjemme tilværelsen,som det selvfølgelig ble da det ble synlige tegn på at han hadde vært utro..... Da blir nok han stevnet inn for retten han da,om han ikke skyndter seg. Du får purre på NAV. Kansje de vet noe,om du maser litt,så blir det nor gjort noe raskere;-) Klem
Alenemamma :) Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 Faen for en dust!! Herregud! Ja nå er det jo over 1 uke sidne fristen for å ta testen gjikk ut, Så skal vente i 1 uke til så får eg gå å høre hva som skjer:) hehe Gleder meg sånn til han får svarte:P Og gleder meg til vi er ferdigt med dette , skal bli godt!
Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #5 Skrevet 13. november 2008 Må jo bare si jeg lo godt da jeg fikk svaret,ble nesten engstelig for at det skulle stå at han ikke var far.Selv om jeg visste at ingen andre kunne være det,rart med det;-) Har lest svaret om og om igjen,koser meg like mye hver gang.Så du kan glede deg;-) Ble faktisk provosert av og bli mistenkt på om jeg hadde meg med flere,fordi han hadde seg med flere.Duste mannfolk,er så glad jeg er alene;-)
Alenemamma :) Skrevet 14. november 2008 #6 Skrevet 14. november 2008 Ja skjønner jeg godt at du ble! Mannfolk er noe drit! Ja sitter selv å tenker den tanken hva om det står at han ikke er faren selv om jeg er 110% sikker hehe:) Hvor lang tid tok det hos deg før du fikk svaret?
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 14. november 2008 #7 Skrevet 14. november 2008 Jeg sniker meg inn i samtalen jeg:P Her tok det to og en halv uke å få svar etter at blodprøvene var tatt, og barnefar var den jeg mente var barnefar såklart:)
Alenemamma :) Skrevet 14. november 2008 #8 Skrevet 14. november 2008 Åh takk:) Tok du du og bf sammen? Her vet jeg jo ikke om bf har vært å tatt en gang, men det sto på arket at man fikk bot for hver dag etter de 3 ukene man ikke møtte opp:/
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 14. november 2008 #9 Skrevet 14. november 2008 Nei han tok med en gang vi fikk beskjed om det, jeg derimot var så bitch at jeg drøyde til siste uka bare for å irritere han:P
Alenemamma :) Skrevet 14. november 2008 #10 Skrevet 14. november 2008 heheh nice Gleder meg til vi er ferdig med det å får det svart på hvitt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå