Twintipp og himmelblå Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Gjett om idag har vært en nervepirrende dag. For 3 uker siden hadde vi en omfattende psykologi eksamen, og jeg klarte å skrive en skikkelig blemmert, som iflg. en høyskolelektor ved skolen kunne føre til stryk. Fikk svaret nå, og fikk en C :-D Så UUUUUUUUUUUUUUUUUUtrolig glad nå ja:-D!!!!!!
Mom2Two Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 Wuuuuu huuuuuuuuuuuuu!!!! Go you:-D Grattis med C!!!!!!!!!!!! :-D :-D :-D Mange klemmer
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ BRA! gratulerer! 1000 kg borte fra skuldrene dine nå eller?.. hehe
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 12. november 2008 #4 Skrevet 12. november 2008 hehe huff da, godt du sto. grattis.
Twintipp og himmelblå Skrevet 12. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. november 2008 Tusen takk!!! Herreguuud, jeg har aldri jubla så mye for en C noengang. Var visst bare 3 B av hele kullet og, gjennomsnitt på D, så dæsken må si meg fornøyd. Jeg har vært på nippet til å begynne å lese igjen flere ganger, var sikker på stryk jeg:-S *ooo lykke*
Tøysetipp Skrevet 12. november 2008 #6 Skrevet 12. november 2008 Også har du ikke sendt meg en melding? Dust! Gratulerer da.. :-) Bra jobba..
Twintipp og himmelblå Skrevet 12. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 12. november 2008 Jo for tenk! Gjorde jeg ikke det da? *sorry* Nå skal jeg legge meg glaaaaaaaaaaad og fornøyd! Stor kos
Tøysetipp Skrevet 12. november 2008 #8 Skrevet 12. november 2008 Sjekk sendte meldinger så finner du fort ut hvem som er glemt. Bare tuller jeg:-) Gratulerer og sov så godt.. Nattaklemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå