h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Og hvor bor dere, sånn ca? Ingenting her....Sør i Sør-tr.lag
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 Ingenting her heller.Ser knapt snøen hele vinteren her jeg bor.. Som regel litt slaps og en del regn..
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 13. november 2008 #3 Skrevet 13. november 2008 Det var endel her, men nå er mesteparten smeltet bort, har slik at det holder ennå, bor i finnmark. Gikk forresten fra 3 plussgrader i går til 8 minusgrader i dag.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 Sør Trøndelag her, og dårlig med snø gitt..
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 13. november 2008 #5 Skrevet 13. november 2008 1-2 cm, nordre nordland
Gjest Skrevet 13. november 2008 #6 Skrevet 13. november 2008 Ingenting nå lenger, var et lag med rim i dag tidlig. Bor i Akershus.
Raych Skrevet 15. november 2008 #8 Skrevet 15. november 2008 Bor i Sør - Trøndelag jeg også. Ikke snø her, og 7-8 pluss grader:) Pøsregner akkurat nå da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå