Gå til innhold

Er det snø der dere bor?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor bor dere, sånn ca?

 

Ingenting her....Sør i Sør-tr.lag

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingenting her heller.Ser knapt snøen hele vinteren her jeg bor.. Som regel litt slaps og en del regn..

Skrevet

Det var endel her, men nå er mesteparten smeltet bort, har slik at det holder ennå, bor i finnmark.

Gikk forresten fra 3 plussgrader i går til 8 minusgrader i dag.

Skrevet

Sør Trøndelag her, og dårlig med snø gitt..

Skrevet

1-2 cm, nordre nordland

Skrevet

Ingenting nå lenger, var et lag med rim i dag tidlig. Bor i Akershus.

Skrevet

Bor i Sør - Trøndelag jeg også. Ikke snø her, og 7-8 pluss grader:) Pøsregner akkurat nå da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...