*ViMsA* Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Jeg synes det er helt håpløst å finne sko som passer for denne sesongen! Ungene her har Timberland skinnstøvler og gummistøvler. Også har jeg levert ullsokker i bhg som de kan ha oppi støvlene. I dag var vi ute i skinnstøvlene, men de ble klissvåte selv om det ikke regnet. Var vått og de plasket uti alle pytter. Jeg vet at de goretex/sympatex-vinterstøvlene hadde holdt tett, men det er jo for mildt for de enda... Jeg blir sprø av dette her hver eneste høst og vinter!!
Mazza** Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 her er det cherrox og viking goretex....syns ikke det er for tidlig med vintersko jeg, blir fort kald på bena...
miapia Skrevet 12. november 2008 #4 Skrevet 12. november 2008 Her bruker vi bare goretexsko. Bergen, har brukt det i flere uker allerede... Synes støvler er altfor kaldt nå. Har droppet sherrox i år, siden de egentlig har stått til pynt i tidligere vintre..
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 12. november 2008 #5 Skrevet 12. november 2008 cherrox ja.. de superlette. husker ikke hva de heter. er for vått for sorell enda.
*ViMsA* Skrevet 12. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. november 2008 Men hører overalt dette med at de ikke skal bruke cherrox noe særlig, på samme måte som gummistøvler. Det er ikke bra skotøy for føttene. Jeg kjøpte det til eldste i fjor, men ellers droppet det... Ang gore-tex vinterstøvlene sa både hun i skobutikken og ped.leder i bhg det samme som jeg mente; at det er for mildt enda, hva da når det blir vinter ute?? Det er tross alt fortsatt gode 7-8 grader her enda, så det er ikke tid for vintersko...
miapia Skrevet 12. november 2008 #7 Skrevet 12. november 2008 Hvor bor dere da? Jeg går selv i forete støvletter, og skulle jeg vært ute hele dagen hadde jeg hatt ullsokker også. Ser fremdeles unger i joggesko jakke og dongribukse i barnehagen, men jeg må innrømme at de ser rimelig frossen ut. Barnehagen har spurt etter, dresser, ull, fleece og vintersko for lenge siden... Når det gjelder hva vi gjør senere så synes jeg faktisk at det går helt greit så lenge vi har ullsåle i skoene og ullsokk på foten, da regulerer det seg selv til passe temperatur.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 13. november 2008 #8 Skrevet 13. november 2008 Har Kamik nå, mye sørpe her så hun hadde nok blitt våte i de andre vinterskoene. Må vel si som reklamen; når barnet har prøvd disse er det farvel til cherroxene:)
*ViMsA* Skrevet 13. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 13. november 2008 hva slags sko er dette? noe sted på nettet jeg kan se de?
Den heldige eier av ett barn Skrevet 13. november 2008 #10 Skrevet 13. november 2008 Her ser du noen http://www.sportsnett.no/products.shtml?KAM201 Lillemor trives i alle fall med dem, de er veldig lette og de puster, såå hun blir ikke klam som hun ble i cherroxene.
Mom2Two Skrevet 13. november 2008 #11 Skrevet 13. november 2008 Cherrox Eldstemann veksler på cherrox, joggesko og kamik
*ViMsA* Skrevet 13. november 2008 Forfatter #12 Skrevet 13. november 2008 tusen takk for svar! føler meg nesten like forvirra enda... har følelsen av at jeg bare må gi etter å gå for noe støvel-liknende som feks reima gummistøvler eller cherrox... hvorfor er det så lite anbefalt egentlig? er det mulig å unngå på denne tiden av året? I fjor var det jo nesten bare sånt vær hele høsten/vinteren og langt ut på våren:S
klg,2 boys now:) Skrevet 13. november 2008 #13 Skrevet 13. november 2008 sjefen her bruker sorel sine sko.går fint det ikke for varmt.
Raych Skrevet 13. november 2008 #14 Skrevet 13. november 2008 Joggesko, støvler med ullsokker. Her har det også så langt vært veldig mildt, så har ikke tatt fram vinterskoene eller thermostøvlene ennå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå