Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Noen som vet hvor man kan ta tarmskylling i Oslo? Gjerne Oslo vest. Og hva det koster?
-MtG- Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 Dritkult(bokstavelig talt)! Jeg vil også ta tarmskylling. Vet ikke hvorfor men det må være så deilig etterpå å få ut all dritten(bokstavelig igjen). Hvorfor vil du ta tarmskylling da? Sorry at jeg ikke svarte på spørsmålet ditt.
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 12. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2008 Jeg sliter mye med magen, luft, diare, hard mage - u name it. Skal ringe disse i morgen; http://tarmskylling.no/index.php?option=com_frontpage&Itemid=1
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 12. november 2008 #4 Skrevet 12. november 2008 Jeg har hørt mye bra om Tveitan (?) klinikken. Har ei venninne som har gått dit noen ganger og tror hun betalte rundt 800kr.
Sivalur Skrevet 13. november 2008 #5 Skrevet 13. november 2008 Anbefaler Tveitan-klinikken på det varmeste!! 890,- for en behandling, du bør ha 3-5 behandlinger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå