Kokkeli nyter våren:) Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Fikk akkurat meld av svigermor. Hun lurte på hvilken dato minste jenta vår ble født. (jenta vår er nå ca 4 uker). Svigermor hadde "rotet vekk" datoen. Men er ikke dette noe man husker på? Eller er det normalt å glemme datoene når sine barnebarn ble født?
Gjest Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 Nei var litt rart..... Hadde iallefall ikke skrevet mld å spurt om det..... herre gud..
Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 Min far glemte bryllupsdagen vår bare måneder etterpå og han har bare ett barn!
Gjest Skrevet 12. november 2008 #4 Skrevet 12. november 2008 Ska være stygg å si at jeg mener det er stor forskjell på fødselsdagen til et barnebarn og en bryllupsdag.. Kanskje jeg er teit?
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 12. november 2008 #5 Skrevet 12. november 2008 Må vel si at det er litt rart, men kanskje hun begynner å bli glemsk og gammel(?).... må legge til at t.o.m jeg husker når babyen din ble født...hehe:))
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 13. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. november 2008 hehe, ja der ser du:) Nei tror ikke hun begynner å bli glemsk og gammel. Hun er bare slik.
moota m storebror&lillebror Skrevet 13. november 2008 #7 Skrevet 13. november 2008 Tja et familiemedlem i min familie hadde ikke fått med seg at mitt tantebarn hadde 2 navn for dette barnet var over 3 år. Må si at det bare er storesøster og jeg som bruker dette navnet hver gang, men likevel. Jeg fikk også en bursdagsgratulasjon til lillebror når han ble 1 år hvor det sto at de gratulerte med 2 årsdagen. Men jeg hadde blitt veldig skuffa hvis svigermor hadde spurt om fødselsdagen til både den minste eller den yngste.
Gjest Skrevet 13. november 2008 #8 Skrevet 13. november 2008 Hender at folk glemmer ja, men bursdagsdatoen til barnebarnet sitt? Nei, det syns jeg ikke er normalt. Brodern skulle kjøpe sånn tallerken med navn, vekt, lengde, dato og tidspunkt til jenta mi. Han hadde alle tall i hodet! Da ble jeg litt rørt altså! :-)
Gjest nickedokka Skrevet 13. november 2008 #9 Skrevet 13. november 2008 Må forsvare svigermora di jeg da. En av de få tingene jeg faktisk pleier å huske er bursdager. Husker flere klassekamerater fra barneskolen som jeg aldri har hatt kontakt med til og med. Men når det kommer nye familiemedlemmer, trenger jeg litt tid. Det er fordi jeg blir begeistret over nyheten, svever av glede og spør og graver, men jeg tenker ikke nødvendigvis over dagens dato. Og dersom jeg ikke husker å notere den i nærmeste fremtid, blir jeg usikker... Når det er sagt, ville jeg kanskje spurt noen andre enn den nybakte mor;)
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 13. november 2008 #10 Skrevet 13. november 2008 Litt spesielt det ja... Men har de/dere stor familie, slik at hun evt kan ha gått litt i tull med datoer...?
Gjest Skrevet 14. november 2008 #11 Skrevet 14. november 2008 ja, klart det er normalt! Det er ikke hyggelig, men helt normalt:) jeg har feks 5 tantebarn, og husker ikke dato på de to nyeste barna må jeg innrømme. Det er pinlig,men sant... det betyr ikke at hun ikke bryr seg, men noen av oss kan faktisk være så mennskelig å glemme. Mamman min har bursdag dn 30, og alle vi søsken roter hvert år om det er den 30 el 31
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 14. november 2008 Forfatter #12 Skrevet 14. november 2008 Nei hun har ikke stor familie i det hele tatt. Jeg hadde kanskje ikke reagert om dette var ett enkelt eksempel. Men er så mange slike ting som dette. Blir så veldig forskjellig fra hvordan jeg er vant til ting. Er vel det som blir så feil her? Eller det som gjør at jeg reagerer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå