Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er blitt spådd til fødsel før 14 november som er termindato.......

når ser du fødsel på meg?

gutt eller jente???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tror nok det er en gutt og han kommer etter termin. er ikke sikker på hvor lenge etter. beklager jeg ikke kan hjelpe mer, men er ganske ny og begynner å bli forvirret av mye "inntrykk" kan du si...

kos deg med siste biten av graviditeten:)

Skrevet

er det pendel du bruker???? hvordan fungerer/ bruker du den?????

spennende dette:) har lyst å skaffe meg en jeg også:)

Skrevet

nei, jeg stoler egentlig mer på hva jeg føler og ser enn pendel...har blitt spådd med pendel av andre og har til dato aldri stemt..

jeg ser ord eller farger eller tall når jeg lukker igjen øynene og fokuserer på navn,spm og dato...og på den måten "popper" det opp ting:) jeg prøver da å koble de tingene jeg ser til noe som gir mening. har stemt før de tingene jeg har "sett/følt" da:)

Skrevet

så spennende da:) da gleder jeg meg til fødsel og når den skjer og om jeg får en gutt slik som du ser:)

har hatt 2 døgn med skikkelige rier, som kommer og går som de føler for selv, så da var jeg så spent på om du fikk opp en dato for fødsel.....og om det er fødselen som så smått har bynt......ser du /føler du noe om den er litt i gang????

Skrevet

om jeg skal si en dato, så vil jeg "tippe" 15-16... tror ikke det blir før termin datoen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...