Gå til innhold

jeg er redd ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har truffet en nydelig mann, og jeg liker han veldig godt, vi har det fint sammen og det virker bare så perfekt.

Jeg er så redd for å bli såret igjen, jeg vet ikke om jeg tør å like ham mer.. Er bare så redd for å bli såret, vet det er helt umulig å vite 100% noe, og man bør ta sjanser.. Men han er så fin, så nydelig at jeg er bare redd for at noe skal gå gale, vet ikke helt hvordan jeg skal liksom komme meg videre her..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vurderte å gjøre det slutt med mannen min etter bare noen mnd fordi jeg hadde blitt til de grader såra i et tidligere forhold, og orket ikke tanken på å ha det sånn en gang til.

Tenkte mye på dette, men bestemte meg for at eksen min ikke skulle "ta over" forholdet til mannen min, og jeg hoppet i det!

Det er det beste jeg har gjort, vært sammen i 9år, og har fått et nydelig barn sammen :-)

Noen ganger må man bare ta en sjangs, og kom du gjennom det sist, kommer du gjennom det denne gangen også, men det er tungt å bli såret selvfølgelig!

Skrevet

Jeg føler meg bare så svak nå,

hadde bestemt meg for ikke å få følelser for noen på en god stund. Så dukker denne drømmekaren opp, og jeg ville egentlig ikke gi ham en sjanse men han prøvde virkelig hardt for å få gå ut med meg, nå liker jeg ham virkelig, han sier så mye fint og det er litt vanskelig å ta inn..

Jeg vil ikke oppleve å miste noe så fint som vi har det..

Skrevet

Det er når man ikke leter den rette som regel dukker opp :-) det er min erfaring!

Og om du velger å gjøre det slutt nå mister du det fine dere har!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...