Mayken Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Snuppa på 2 år lurte på hva som var i papirposen på kjøkkenbenken. Sambo forklarte at det bare var poteter, da ville hun ha en og det fikk hun (en rå) gikk rundt med den i en av lekekoppene sine helt frem til leggetid. Ville ikke sette den igjen på stua til i morgen, den skulle være med opp og pusse tennene. Hun lå også og holdt på den da vi leste nattahistorien. Forsøkte å ta den fra henne da jeg skulle gå ut av rommet, men det kunne jeg bare glemme, ville protester fra vesla i senga. Så nå ligger hun og sover søtt i senga si med ei potet i hånden..hehehe. Rare søta mi:)
Gjest Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 tenk å festlig å fortelle den til kommende svigersønner hihihihihi
FruMamma med nr 2 Skrevet 12. november 2008 #4 Skrevet 12. november 2008 Ja, d bør nevnes i en evt bryllupstale:)
Mayken Skrevet 12. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. november 2008 Må skrive det opp så jeg ikke glemmer det i løpet av årene:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå