Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #4 Skrevet 12. november 2008 Uke 6 og den sitter i enda for å si det sånn! Er i uke 14+5
Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #5 Skrevet 12. november 2008 i uke 6, og varte til ca uke 12. Spydde også hver dag. Dette var med nr 1. Med nr 2 var jeg ikke kvalm i hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #6 Skrevet 13. november 2008 rundt uke 6... er i uke 32 nå, og den kommer av og til men i små doser
It's all about me Skrevet 13. november 2008 #7 Skrevet 13. november 2008 Aldri. Ikke i noen av svangerskapene.
Ayka 09+13+14 Skrevet 13. november 2008 #8 Skrevet 13. november 2008 Kom i uke 6 Plages enda! Håper virkelig at det snart blir bedre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå