Gå til innhold

Skal jobbe på julekvelden:-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, jeg må jobbe på julekvelden og gruer meg til å fortelle det til min 4 år gamle datter. Min sønn på 1 skjønner ikke det, men det blir verre for frøkenen. Synes det blir litt trist å ikke være til stede når nissen kommer og se spenningen og gleden i barnas øyne.

Jaja, ikke så my å få gjort med.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når skal du på kveldsvakt? Dere kan feire før du drar på jobb og ha pakkene midt på dagen.

Skrevet

Jeg begynner kl 16. Vi skal ikke være alene. Familien til samboer skal hogså være her, så det blir nok vanskelig. Han som skal være nisse er i familie også, og de er på andre "oppdrag" på formiddagen. Mulig de kan åpne et par presanger da, vi har ikke snakket noe om det enda, har litt tid på oss fortsatt da.

Skrevet

Det er godt at det fremdeles er lenge til slik at det blir en løsning på det. Turnusjobbing passer best når man ikke har barn, helt klart!

Skrevet

Ja, det er sant. Har søkt på et par jobber uten hell foreløbig, men jeg sier til meg selv at det finnes de som ikke har noe på julekvelden. Tenkt på alle som ikke har det bra, de som kanskje ikke får presanger, og de som gruer seg fordi mor eller far drikker. Nei, jeg skal være takknemlig for at jeg har så flott en familie, så kan jeg kose meg med de resten av jula, den er jo ikke over på en dag:-)

Skrevet

Da får dere ta litt feiring før du må dra da:)

bruker jo å være nok av gaver..

Skrevet

Hvis pakkene skal åpnes etter du drar på jobb kan du kanskje gi henne gaven fra deg før de andre åpnes. Da føler hun seg sikkert spesiell og merker kanskje ikke så godt at du ikke er der på kvelden. Eller ødelegger det opplegget med julenisse?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...