Gå til innhold

Dritt....

iLoVeMyLiTtLeCuTiEpIe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte et vaffeljern hos Tilbords. Men det steker da søren meg ikke vaflene skikkelig - de blir halvstekte og deigete...

Men dum som jeg er - så har jeg kasta emballasjen OG kvitteringa.

Går det an å være så dum ???

Kjøpte det for under 1 uke siden - tror dere jeg kan gå tilbake å reklamere på det - få tilbake pengene evt. tilgodelapp ? Hvis det ikke går uten kvittering og emballasje så får de bare beholde det...

Jeg gidder ikke ha et vaffeljern som ikke funker !

Er forresten et sølvgrått Princess-vaffeljern... Noen andre som har det ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har betalt med kort pleier kontoutskrift å holde.

Skrevet

aaah...jeg betalte med gavekort...

Men kan jo si akkurat hvilken dag og tidspunktet jeg var der... Tviler egentlig på at jeg får noe gjennomslag da, men... Er vel verdt et forsøk !

Skrevet

Du får nok ikke returnert det, men de kan ta det inn og se på det eller gi deg et nytt.

Hadde noe av det samme problemet med et vaffeljern, da ble det tatt inn til service. Kom tilbake uten at det var funnet noe feil på det sammen med noen vaffelplater som var stekt perfekt, he he.

Ble aldri venn med det jernet, men mannen likte det godt. Takk og lov har guttunget nettopp ødelagt det, så da må vi ha nytt :o)

Skrevet

Hehehe... Kanskje det bare er kjemien som ikke stemmer mellom meg og vaffeljernet da. Men da tar jeg det med meg - forklarer hvorfor jeg er misfornøyd. Tar de det ikke inn til service kaster jeg det i søppeldunken dems... :D

Nej - neste gang kjøper jeg Phillips...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...