Gå til innhold

hva er din dåligste side? (bare for "moro"skyld):p

Anbefalte innlegg

Skrevet

hmm, selv må jeg vel si liten tålmodigheten.... ja, helt klart, min dårlige tålmodighet gir meg mye dårlig samvittighet:(

Men så håper jeg at jeg har noen gode sider som bygger opp for det å da;p

Videoannonse
Annonse
Gjest Sauen ruger for harde livet
Skrevet

Jeg er dårlig på husarbeid, og blir fort stressa.

Skrevet

Kanskje at jeg ofte blir kjempedryg og får veldig dårlig og slitsom humor, og absolutt ikke vet når jeg skal stoppe...? Vet i alle fall at gubben blir forbanna av og til :)

Skrevet

Sjefete og tåler dårlig kritikk =P

Men jeg veit å unnskylde meg når jeg har oppført meg urimelig da...etterpå i alle fall!

Skrevet

Jeg er kjempelat. Gjør minimalt hjemme:) Må prøve å skjerpe meg, men det er ikke lett. Mye koseligere å sitte med dataen eller strikke litt i stedet for å støvsuge, vaske og rydde.

Skrevet

Hmm.. At jeg prøver å holde masken heeele tiden.. At jeg er veldig usikker på utsende mitt (noe alle legger merke til)

Skrevet

det må være at jeg er så sta å egen. klarer ikke å innrømme ein feil. :P

Skrevet

Jeg kan bare ikke fordra svigerbroren min, og har nå problemer med å skjule det! :(

Skrevet

At jeg er makelig anlagt og ikke spesielt glad i å ta konfrontasjoner.

Skrevet

Dårlig tålmodighet.. Hater å stå i kø o.l haha. Glad jeg ikke må pendle til byn hver dag..

Skrevet

min dårligste side er dib.

Skrevet

Min dårligste side er at det tar meg så himla lang tid å få ut fingeren!

Skrevet

blir sur hvis ikke ting går min vei, litt usikker og lite selvstendig... og gir kritikk til ungene mine, vet om det, prøver å lavere, men det bare kommer, hater det... sikkert flere sider og, håper jeg har noen positive og...

Skrevet

Bortsett fra at jeg er tidenes dårligste husmor, så må det være den ekstremt korte lunta ...

Skrevet

Jeg har et fryktelig temperement når jeg først eksploderer. Rene lemen, jo! Det koker og bobler i hele meg. Og så roper jeg når jeg blir sint...Hehe...huff..

Skrevet

Huff a meg! Jeg har en hel haug av dem jeg! Vil du ha alle?

Skrevet

Takler motgang for dårlig, og blir lett stressa.

Skrevet

jeg tror vist min kjære skulle valgt noe, så er det at jeg alltid tror alle snakker/tenker negativte ting om meg når jeg ikke er tilstede.

egentlig velger jeg den selv også, for det er så slitsomt å ha en knekk på sevtilliten hele tiden ( det gjelder både hva jeg gjør,hordan jeg ser ut og hvordan vi har det hjemme).

men ellers så er det små ting da- til tider sta, litt vimsete ( spes under stress).

Skrevet

Eg har kort lunte. Blir fort sint/frustrert/irritert (og ofte er det mannen min det går ut over). Men blir fort happy igjen og. Er i det minste ikkje langsint :o/

Skrevet

PS: Det gjelder hovedsaklig mine egenskaper som kone og ikke mor;) DS

Skrevet

At jeg er ei sur megge store deler av tida nå om dagen...ellers så må det være at jeg har tendens til å bli litt "overbærende" med enkelte folk.

Skrevet

Hm, i jobbsammenheng eller privat tro? Og ikke minst hvilken er den absolutt dårligste?? Den var vrien ;o)

Hjemme; kort lunte (men dette er veldig selektivt i hvilke situasjoner).

Jobb; konfrontasjons- og konfliktsky. "Tåler" altfor mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...