kajfla Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Titanum breeze vs. maclaren reisetrille er det noen som har erfaringer med noen av disse reisetrillene og vil skrive litt om fordeler ulemper med de?
Gjest Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 Vi har breeze - og har også prøve MacLaren (lånt) Breeze trilla kjøpte vi til jr da han var ca 5 mnd, og den er super siden den blir knøttliten, veier lite - men samtidig har liggestilling til de minste. Et kjempepluss for prisen (899 på tilbud) og at det følger med fottrekk, regntrekk og reiseveske i prisen. Vi bruker trilla flere ganger om dagen når vi leverer og henter eldste i bhg. Den slås opp på ett sekund - med baby på armen. Og er også enkel å slå sammen. Den har også gode fjæringer (for å være en trille) på bakhjula. Da blir det ikke så "ristete" for babyen. Det går mye raskere enn f eks et bæresjal eller sele. Vogna har små hjul, og er ingen terrengvogn. Vår er mye brukt - men er like hel enda. Den fremstår ikke som veldig solid ved første øyekast, men vi har ikke opplevd noe negativt enda. Det eneste jeg ser for meg er at den ikke er lang nok i ryggen til en f eks 2 åring - og at den kanskje vil oppføre seg annerledes da mtp kvining i hjula og at den kanskje blir tung å trille. Men babyen er kun 10 mnd enda, så dette vet jeg ikke. MacLaren er jo viden kjent for å være solide og gode triller - men til den prisen bør de jammen være det også. Den tar noe mer plass sammenlagt enn Titanium trilla også - men om du skal ha en trille som varer lenge - og skal ha store barn i vogna - da bør du nok gå for MacLaren.
Minnie Mom Skrevet 13. november 2008 #3 Skrevet 13. november 2008 Vi har Breeze og veldig god erfaring med den. Vil egentlig signere hun over her på det hun sier. Er enig i alt. Veldig fornød vi altså. Bruker den til jenta på 10 mnd, men gutten på 3 år har lånt den og det går også greit. Han får plass.. ) Og så er det jo full liggestilling på den, det er det ikke på Quest. Ellers har jeg ikke så mye å tilføye, er som sagt enig i det meste over her, og vi er veldig fornøyde med den.
Tante Gustava Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 Har maclaren, VELDIG fornøyd. Har ikke prøvd breeze så kan ikke sammenligne. Men prismessig er det jo en forskjell da, så du får vel nesten vurdere hvor mye du vil bruke på vogna, hvor mye den vil bli brukt etc (jeg registrerer at de andre som har svart er fornøyde med breeze, og 899 er jo langt billigere da).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå