Gå til innhold

Hva ønsker etåringene dere seg til jul?

Anbefalte innlegg

Gjest Sauen ruger for harde livet
Skrevet

Alle spør hva småen vil ha til jul, og vi aner ikke... Hun har noen shoppeglade besteforeldre, så klær har hun allerede altfor mye av. Leker har hun også endel av, så kommer ikke på så mye der...

Eneste jeg har kommet på er den bamsen som synger/snakker når du trykker på diverse kroppsdeler-...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vår lille er nesten 16 mnd til jul, og vi kjøper lekekjøkken til henne. Det syns hun er kjempestas når vi besøker andre som har, så da kjøper vi det.

Ellers ønsker vi henne gode ullklær (bruker jo meeengder i barnehagen), bøker og cd`er

Skrevet

min er 16 mnd da, men vi ønsker oss byggeklosser, store legoklosser, fargestifter, moddelleire, bøker, pusslespill, sengetøy.

Skrevet

gutten vår fikk akebrett da han var 1 år :)

Ellers;

dukkevogn

dukke

malesaker (maling og maleforkle)

Den bamsen er forresten genial, den leker poden med fortsatt, 2 år etter at han fikk den. Vesla på 9 mnd liker den også :)

Skrevet

Jeg syns også det er så vanskelig. Føler at hun har det hun trenger. Hun blir 1 år 2.jan så vi har et bursdagsgaveproblem også....

Gjest Sauen ruger for harde livet
Skrevet

takk for alle tips=)

ja hun vil vel være 15 mnd til jul... uff, så fort de vokser!

Skrevet

Tja, minsta her er 18 mnd og vi har ønsket penger av besteforeldrene til begge jentene som vi kjøper huske/lekestativ for til sommeren.

Eldstejenta fikk dukke og dukkevogn til jul da hun var 13 mnd.

Skrevet

Han elsker alt av bøker og Mummitroll-filmer.

Klær.

Duplo.

Skrevet

Han har ikke gitt uttrykk for noe ennå...venter nok nærmere jul hehe...men jeg ønsker Bergans sekk, learn2play leker , votter , musikk, traktor, drømmehagen figurer....han er 15 mnd til jul og pappaen ønsker seg slalomutstyr!!! blir lite aktuelt tror jeg ;) men han kan jo drømme...

Skrevet

hehe..

ulltøy ville jeg ønsket meg om jeg hadde en 1åring

og div. babyleker

Skrevet

Amelusken ønsker seg ullklær fra Nøstebarn, lekekjøkken og utstyr til lekekjøkken:)

Hun er forresten 22 mnd til jul.

Skrevet

Min er strålende fornøyd om han får et rør med tennisballer han, han elsker nemlig å helle de ut og putte de tilbake ;)

Om jeg skal ønske for han er det fornuftige klær; dvs ulltøy og slikt som står høyt på lista. han hadde bursdag i oktober og fikk så mye leker at han egentlig ikke trenger fler, håper folk da hører på oss og kjøper "lærende" leker til han, som f.eks den hunden du skrev om i hovedinnlegget.

Skrevet

Jenta vår blir 1 år 8.januar så vi må også finne på ekstra mye å ønske seg nå. Men jeg tenker derfor at vi må tenke litt langt frem, altså helt frem til neste jul. Hva kan det hende at hun vil like det neste året?

-liten dukke som passer en ettåring, ca 35 cm

-seng til dukken

-klær til dukken

-hun får Little People dukkehuset av oss til bursdagen

-vinterstøvler

-fleeceklær til bhg (har nok ull)

-hun får en Care Bear bamse til jul og en Popples til bursdagen (begge kjøpt på tilbud så litt tilfeldig...)

-hun får Kiddo stolen til jul av besteforeldre/oldemor

Ellers kan jeg nevne:

-Brio lær å gå vogn

-stable"kopper" og andre bygge til, feks sånne ringer på stang

-alt fra Little People, gutten vår fikk bussen da han var 2 år og den er lekt MYYE med

-puttekasser

-barnehagesekk

Skrevet

Ull longser (han sliter så fort hull på dem)

Vintersko

Skinntøfler ala Robeez

Stripede longs fra Nøstebarn

Den Big bilen de har på coop nå

Lær å gå vogn

Brio klassiske leker

Ficher price little people leker

Treklosser til å bygge med (alveslottet)

Duplo

Brio tog ting

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...