Gå til innhold

Trenger du tid alene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan sørger du for å få det? Hva skjer om du ikke får tiden du trenger for deg selv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er godt noen ganger, men trenger det ikke:))

Skrevet

Ja trenger det..men får det sjelden.

Har familiebarnehage hjemme og har da mine to barn der.

Så trenger gjerne noen timer for meg selv innimellom;)

Skrevet

Ja det gjør jeg. Er herlig:)

Hvis jeg ikke får det styrer og planlegger jeg ltit slik at jeg skal få det, før jeg da evnt får det blir jeg litt rastløs og går litt på veggen av alt mannen sier og gjør.. trenger ikke være lange tiden alene. Bare mens barna sover og jeg sender mannen på butikken er herlig:)

Skrevet

Ja, trenger det, får ungene i seng om kvelden og sitter forran dataen mens samboern sitter forran tven. Da har jeg alenetid.

Skrevet

synes det er godt når unga sover og gubben er ute en tur....

Skrevet

Synes normalt det er deilig med alenetid ja. Har perioder hvor jeg har mye tid alene etter at poden er i seng. Merker godt når samboer'n og jeg har tråkket oppå hverandre for lenge, blir irritabel og hisser meg lett opp. Trenger i grunn ikke mer enn en liten stund i ro og mak med en god bok.

Skrevet

Ja, jeg trenger tid alene. Bodde alene med ungene i seks år før jeg traff samboeren, så jeg er vant til å være mye alene. Han jobber gudskjelov skift, så han er på jobb på kvelden annenhver uke. Da koser jeg meg forran tv`n, leser, skriver eller andre ting.

Skrevet

Trenger og trenger...

Liker meg veldig godt i mitt eget selskap, så å være alene har jeg ingenting i mot. Har alltid noen egne prosjekter på gang.

Her har vi masse tid alene ettersom jeg og mannen stort sett må trene på skift:) Jeg trener 3-4 ettermiddager/kvelder i uka, og det samme gjør mannen min, pluss at han trener 2 dager på dagtid. Da blir det en del alenetid.

Jeg synes det er godt å kunne pusle med mitt på kveldene mens han trener:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...