Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Stiger jeg i ansinitet(på lønnsstigen) mens jeg har permisjon, eller står det stille det året jeg er i perm?
Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 Kommer sikkert an på hva du jobber med og hvilken lønnsordninger el. tariff dere har. Jeg har lønn hvor ansinitet ikke teller så veldig mye. Går mer på hvor god jobb man gjør..
Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 Det gjorde eg. Hadde 4 års jobb ansinitet i august, og eg hadde steget i lønn i september..
Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 Det heter ansiennitet:) Tror nok ikke permisjonen din "stanser" løpet nei. Du har jo jobben fortsatt. En jeg kjenner utdannet seg til sykepleier- gikk opp til max ansiennitet som nyutdannet fordi han hadde (helt) annen yrkeserfaring og barn. Kjenner flere liknende tilfeller også. Blodig urettferdig for oss andre, yngre, uten barn, som må streve oss opp til feks 10 års ansiennitet, men dog.. Så du klatrer nok likevel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå