blond Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Jeg er fersking, har brukt det i 4år. Er ikke blitt særlig mye smartere med tiden, men har blitt kjent med flere nettsider. Det er da noe, iallfall. Jeg begynte på bim.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 Kjøpte min første data 1. feb 2006, så er ganske fersk ja....men lært mye på disse årene:))
Gjest Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 Erm må tenke... Tror det begynner å bli en 8-9 år
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 Brukt internett fast i ca 3,5 år. Så lenge har vi hatt internett hjemme.
ana baroma Skrevet 13. november 2008 #5 Skrevet 13. november 2008 Hotmailadressen min fikk jeg i desember 1994, så det er nå 14 år siden snart... Den gangen var det ingen som hadde internett hjemme omtrent, men jeg var student, så jeg fikk både studentadresse og fiksa meg en hotmailadresse. Den funker den dag i dag...
Gjest Skrevet 13. november 2008 #6 Skrevet 13. november 2008 Husker vi fikk prøve photoshop på vgs i 1998. Ble sammen med en som hadde data i 2000 så da var jeg bitt av basillen ;-)
Gjest Skrevet 13. november 2008 #7 Skrevet 13. november 2008 Fra 98 tenker jeg... Da med analog telefonlinje og modem.... Det skal jeg si deg gikk kjapt. (sett reklamen med han som blåser opp nakkepute og venter på at en side skal lastes ned...?... Det var ingen overdrivelse...hehe... ) Har faktisk hatt nettbank også nesten like lenge.... Trodde egentlig at jeg var litt treig med å skaffe meg internett men...... ser jo nå at jeg kanskje ikke var det.... )
Northernlights Skrevet 13. november 2008 #8 Skrevet 13. november 2008 Siden januar 1996. Var knallsterkt imot det. Mente det var HLYST unødvendig, og bare noe skit å få i huset. ;o)
Northernlights Skrevet 13. november 2008 #9 Skrevet 13. november 2008 HLYST skulle være høyst ;o) går fort i svingene..
Sånn kan det gå Skrevet 16. november 2008 #10 Skrevet 16. november 2008 De hadde ikke Internett på Tromsø Lærerhøgskole da jeg gikk der i 92-96 så jeg var ikke på nettet før jeg begynte på hovedfag på NTNU høsten 1996. Internett hjemme fikk vi ikke før i 1998.
Sånn kan det gå Skrevet 16. november 2008 #11 Skrevet 16. november 2008 Men første gang jeg brukte datamaskin var i 1982...
NoDoubt Skrevet 16. november 2008 #12 Skrevet 16. november 2008 Fikk internett i september 2004. Det blir 4 år. Min internett karriære begynte på "din baby". Jeg søkte på ordet "baby" da kom den siden opp og jeg ble hekta. Hadde da en baby på 3 måneder.
Gjest Skrevet 16. november 2008 #14 Skrevet 16. november 2008 Siden 96-97 tror jeg. Brukte høyskolen, jeg gikk på den gang, sitt datarom. Var kjempestas å sende og motta mail husker jeg, men som en sier her, det gikk i sneglefart hver gang du skulle ha opp en ny side hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå