Gå til innhold

Et tips for dere med hemoroider : )

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste det i et blad. Er en oppskrift fra en jordmor.

Ta en bomullsdott og klin på med vaselin. Trykk den oppi anus. Da vil den trykke inn de utvendig hemoroidene samt behandle de inni. Dotten vil komme ut når det er på tide å gjøre nr. 2, gjør så prosedyren om igjen.

Jeg har ikke prøvd det selv enda. Leste det i ute og hjemme (eller hva det heter)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, ja jeg leste faktisk også dette idag... synes det hørtes ekkelt ut jeg...

Skrevet

haha, flere som kjøpte ute og hjemmet bladet da de så det sto om superpillen som skulle fjerne magefettet? hihi.. jeg leste også dette tipset, og det skal jeg prøve ut også:P alt må prøves for å få en bedre hverdag der bak:P

Skrevet

GI oss beskjed når det er utprøvd, da!

Sto det noe om hvor lenge man måtte drive på med disse bomullsdottene?

Skrevet

var det ikke ca en uke da? tror det altså. skal prøves ut her ja. så skal si fra om det funker=)

Skrevet

Tja, eller prøv stikkpiller med sheriproct som er beregnet på hemorider...

Skrevet

Jeg har "begynnende" hemoride, og fikk et kjerringråd av mamma. Honning. Smør på en dert honning inni og rundt. Så her sitter jeg med søt rumpe bokstavelig talt! Vet ikke om det funker ennå, tok det på for et par timer siden.

Skrevet

den bomullsdotten har jeg prøvd men det funker ikke for meg.. gjorde det i 2 uker, men kommer tilbake når jeg har hard mage. Jeg smører med diverse kremer men ingenting hjelper. Jeg får ikke operasjon fordi legen sier det blir veldig vondt etterpå. Jeg har levd med dette siden 2002, så jeg klarer vel noen år til

Skrevet

Herregud!! Stakkars deg! Flere år med hemoroider... Jeg har hatt det i en uke og klarer ikke å tenke på noe annet....Forpester hele livet..... Kan man få det operert utenom det offentlige tror du? Noen som vet hvordan dette gjøres? Hvor lang tid det tar å komme seg igjen, hvordan operasjonen er, pris osv?? Takknemlig for svar!!!

Skrevet

Smør på tykt lag med honning. inni og utenpå. hele dagen, etter dobesøk og før senga. Det hjelper.

Skrevet

Min bomullsdott falt ut hele tiden....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...