Gå til innhold

gravid jobbsøker


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er i uke 27 nå, og har funnet en jobb jeg har lyst til å søke på.

Må jeg oppgi at jeg er gravid allerede i søknaden? større sjanse for å komme til intervju hvis jeg ikke nevner det... Men det er jo ikke helt ærlig det heller... Man skal jo i utgangspunktet ikke diskrimineres pga graviditet

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skriver ikke at jeg er gravid på jobbsøknadene. Det er du ikke forpliktet til å gjøre. Hvis du skriver at du er gravid, kan du nesten regne med å ikke få jobben.

Skrevet

Jeg vile ikke skrevet det.

 

Jeg syns ikke det er særlig relevant at du er gravid i forhold til om du kvalifiserer til jobben eller ikke.

 

Om du kommer til intervju er det jo noe annet igjen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...