blond Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Til husbruk synger jeg en del og eldste har sagt han vil vi skal synge mer. Minsten synger mye for seg selv, ligger i sengen og synger "Kometkameratene" og mye annet, er så søt atte! Eldste begynner å bli flinkere på tekster og det er moro!
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 Ja, elsker å synge:) Når vi er på biltur, bruker vi å ha sangrunde i bilen..... da synger vi en sang hver på rundgang:)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 13. november 2008 #3 Skrevet 13. november 2008 Elsker å synge. Men har en grusom stemme, og ikke noe særlig gehør så blir falskt også i tilegg. Men synger en del når jeg er alene med barna og i bilen ja. Barna er veldig glad i musikk og sang så det er veldig kjekt. De er gode til å huske tekster og toner så håper de får stor glede av det videre.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 Synger ikke så mye nå, sang mye da jeg var alene med eldstemann da han var liten, men etter at samboern klaget på sangstemmen min sluttet jeg nesten å synge. Lillemor er glad i å synge nå, og vi synger litt sammen. Jeg er veldig god på sangtekter, har jobbet i barnehage og kunne alle sangene vi sang der på rams.
ana baroma Skrevet 13. november 2008 #5 Skrevet 13. november 2008 Vi synger masse hele dagen:) Men jeg er kanskje litt i overkant glad i musikk og sang. Snuppa synger med og danser masse - det har hun gkort siden hun var pittelita!
Gjest Skrevet 13. november 2008 #6 Skrevet 13. november 2008 Jepp elsker å synge. Men jeg sier bare "syng med den stemmen du har!" hehe. Veslejenta mi elsker sang og musikk! Det går mest i Olle Bolle og andre kjente barnesanger, men også julesanger i denne tida :-) Her skal jula inn med morsmelk(erstatning)a!!
piano♫ Skrevet 13. november 2008 #7 Skrevet 13. november 2008 Ja :-). Synger og traller dagen lang...
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 13. november 2008 #8 Skrevet 13. november 2008 Hjemme/til barna synger jeg gjerne. Ellers er jeg ikke noe sangfugl akkurat...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå