Mamman til Mia Camilia Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Jeg skal få en jentebebis, å navnet er nesten klart, eller egentlig ikke.. jeg liker det veldig godt men.. Jeg vil ha helt seriøse svar!! Liker du det, liker du det. Liker du det ikke, liker du det ikke. ^^, Mia Camilia. -Ikke Camilla men Camilia
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 Camilia var jo spesielt:) navne var fint det =)
gutt,gutt,jente(1MA) Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 Hei.. Synes det var kjempefint. Selv liker jeg faktisk Kamilla veldig godt og vi har tenkt litt på det, og nå fikk jeg et fint forslag til navn nr to også. Mia Kamilla... Ellers har vi tenkt Sunniva Elise...
birrisj05.02.09 Skrevet 13. november 2008 #5 Skrevet 13. november 2008 Synes det ble litt.. smør på flesk egentlig.. Men er jo ikke jeg som skal like det, det er jo du! :-) Navnene i seg selv er fine, men passet ikke sammen etter mitt hode.. men følg ditt eget hode du
Gjest leelu25 nr.2 er ei jente :) Skrevet 13. november 2008 #6 Skrevet 13. november 2008 Artig hvordan det alltid er noen som leser Camilla selv om det tydelig står Camilia syns det var fint jeg, men ville kanskje bare hatt en av dem. Ble litt voldsomt sammen.
Mamman til Mia Camilia Skrevet 13. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 13. november 2008 ja, egentlig litt fun, ca alle leser feil. Men men.. mange som sier det blir litt voldsomt/smør på flesk. Men er jo kun Mia som skal bli brukt i dagligtale..
mamma*** Skrevet 13. november 2008 #8 Skrevet 13. november 2008 Nyydelig. Aldri hørt Camilia før, men det var veldig fint:)
Mia29 Skrevet 13. november 2008 #9 Skrevet 13. november 2008 Jeg blir litt inhabil når det kommer til Mia, men synes Camilia var fint. Jeg er ellers ikke noe fan av dobeltnavn. Blir nok bare ett navn på babyen i min mage. Veeeeldig vanskelig valg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå