Kokkeli nyter våren:) Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Har bare laget to nye sider siden sist torsdag.. Så legger ut ny utfordring jeg, det var så veldig vellykket sist gang.. Hvem lager mest innlegg fram til i fredag kveld kl 20.00????????? Noen som er med?
blond Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 Har det gått så tregt, altså? Jeg har ikke vært mye tilstede de siste dagene, men har sett noen nye nick og det er et tegn på at flere er inne og snuser på sidene våre. Står du for kåringen av den meste aktive bam-skriveren på fredag?
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 Skulle også ha hatt en konkuranse om hvem som er den flittigste svareren, for det er jo også viktig å svare.....)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 12. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. november 2008 Ja hva får vinneren?? Ære og berømmelse:) Og ja enige i at vi må være veldig flinke til å svare også. Det er vel så viktig:) Vi må hver enkelt telle etter selv hvor mange vi lager, så får vi lage en tråd på fredag hvor mange vi hver har lagt.. Den beste svarer og innlegg lager de siste 14 dager ligger jo også på topp på mest aktive bruker. Så kan sjekke der også. Men det blir jo ikke helt reelt fram til fredag..
Gjest Skrevet 12. november 2008 #6 Skrevet 12. november 2008 Hvor ligger den liste over mest aktive brukere da? *leter og finner ikke*
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 12. november 2008 #7 Skrevet 12. november 2008 Klikk på linken "dabatter" på venstre siden her.....
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 13. november 2008 Forfatter #10 Skrevet 13. november 2008 Dytter denne til tops igjen jeg så alle kan henge seg med idag:)
blond Skrevet 14. november 2008 #11 Skrevet 14. november 2008 Dytter denne og skal sjekke den senere. Hvem er mest aktiv til å lage innlegg, tro? Må telle mine innlegg senere, men tviler på at jeg har bidratt mest.
metaMORfose Skrevet 14. november 2008 #12 Skrevet 14. november 2008 Jeg har også hatt det utrolig hektisk i det siste, kanskje det blir bedre nå utover? Jeg jobber i barnehage og på disse tider er det både mye som skjer og mye sykdom på jobb. Så brakk sønnen min benet sitt og det resulterte jo blant annet i sykehusopphold. Kan ikke være med i konkurransen, men jeg skal forsøke å være her noen minutter daglig. Jeg skriver alltid når jeg er innom! God helg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå