Kokkeli nyter våren:) Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Første gang jeg har sett det. Skummelt hvor enkelt det er å ta opp masse kreditt lån..
blond Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 Slike programmer får meg til å bli temmelig fornøyd med meg selv. Jeg sløser iallfall ikke penger!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 13. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2008 Nei har faktisk ikke lyst på en væske til 5000 kr en gang..hehe:) Kanskje fordi den ikke passer inn med resten av garderoben min?? Ja det bør gjøre oss fornøyde med oss selv. Og en lærepenge til alle. Er jo utrolig vondt fordi som kommer inni en slik sirkel..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå